Een ervaring met Invicta en Ibood

Een collega kocht bijna 2 jaar geleden een Invicta op Ibood. Hij was best tevreden en vond dat hij een goede koop had gedaan, gezien het verschil met de retailprijs (volgens Ibood).
Maar na net geen 2 jaar een defect, horloge valt stil en het ligt niet aan de batterij.
Hij stuurt het op aangeven van Ibood op naar een adres, hoort er vervolgens lange tijd niets van…
Om dan gecontacteerd te worden door een lokale horlogewinkel (dat geen Invicta doet) om te zeggen dat er een horloge is toegekomen op zijn naam.
Die lokale winkel weet van niets dan dat dat het hen is opgestuurd met de gegevens erbij van mijn collega.
Blijkt dat het horloge werd hersteld, dat er geen kosten aangerekend worden, maar er was geen uitleg of communicatie naar mijn collega of de lokale winkel.
Dus goed, maar kon beter.
Had enige frustratie en ongemakkelijk gevoel bij hem en de winkel kunnen voorkomen als Invicta of Ibood hen had gemeld dat het eraan kwam, dat er geen kosten zouden zijn. Hij was namelijk de winkel binnengestapt zonder te weten of hij kosten zou moeten betalen.

is dit nu een ervaring met IBoot? of met de lokale horloge winkel of met Invicta, ik neem aan Iboot, dan graag de Topictitel aanpassen

1 like

Ik heb het nu drie keer gelezen, maar ik snap er weinig van.

Volgens mij bedoel je ibood, dat kwartje viel. Maar klaag je nu over

1.[quote=“klongy, post:1, topic:128198”]
een adres
[/quote]
Waar je collega lange tijd niks voor hoorde.

Of 2[quote=“klongy, post:1, topic:128198”]
een lokale horlogewinkel (dat geen Invicta doet)
[/quote]

Of 3

Haha edit: @GMTplus1 Rik dacht hetzelfde volgens mij :joy:

2 likes

kon er ook weing soep van maken :astonished:

1 like

ik dacht dat hij een grap aan het vertellen was… een vriend kocht op een boot een invicta … :slight_smile:

1 like

Edit: Al gefixed :thumbsup:

2 likes

Het is niet het meest duidelijke verhaal idd. Maar uiteindelijk is alles goed gekomen, communicatie had beter gekund begrijp ik?

1 like

Beste @klongy: vind je het goed dat ik je verhaal niet begrijp?

1 like

Zelfkennis is de eerste stap op weg naar zelf verwezelijking :grin:

Dat heb ik dus voor als ik mijn verhaal snel ergens type op mijn smartphone en niet nalees of redigeer.
Hopelijk is het nu een beetje duidelijker.

1 like

Het is duidelijk dat het over IBood gaat, Invicta heeft het m.i. netjes opgelost. Misschien heeft Invicta het wel op verzoek van “een adres” naar de lokale horlogewinkel gestuurd. Ik zou dan verwachten dat “een adres” die lokale horlogewinkel wel zou benaderen.

Dus u heeft zelf geen ervaring met iBood? Het is iemand anders die de ervaring heeft? Dan lijkt me dit topic niet terecht. Anders kunnen we net zogoed alle ervaringen van alle andere websites hier copy/pasten.

2 likes

Ondanks dat het geen eigen ervaring is, toch wel nuttig. iBood lost het netjes op met Invicta, maar communiceert niet (duidelijk) dat het horloge terug gestuurd wordt naar een lokale juwelier. Die belt vervolgens dat ie binnen gekomen is.

Horloge netjes terug, al met al redelijke ervaring dus.

@klongy Goede samenvatting zo?

1 like

Ok, daar heb je een punt. IK heb geen ervaring met iBood, noch met Invicta.
Dus IK zou hier niet de ervaring mogen posten van die collega.
Ik begrijp je punt.
Het zal niet meer gebeuren, geloof me.

Mooi.

2 likes

Eindelijk valt het kwartje.[quote=“Selie, post:15, topic:128198, full:true”]
Mooi.
[/quote]

:joy:

Jij hebt wel een mooi plaatje verdiend Peter.

8 likes

Oeh dank daarvoor!

1 like

Wie is het? En waarom heeft ze die roos in haar hals laten verwijderen :confused:

O en dibs!

1 like

Haar naam is Valerie, en ze heeft die roos laten verwijderen zodat ze er:

#Davincilife

Neer kan zetten

Dibs? We zijn toch allemaal maatjes hier. Samen spelen, samen delen.

4 likes

Nou vooruit, kun je vervolgens wel de ervaringen delen in een soortgelijk topic?

1 like