eerlijk is eerlijk, als je hier om raad vraagt moet je ook het resultaat laten zien.
het is een hele klus geweest om het eta blokje, de skeleton 2824, in deze mooie kast te zetten. Niets past zomaar dus je moet zelf aan de slag. Alles uitmeten maar dan komt uiteindelijk het moment dat je met het zesde schroefje de kast aan de achterkant hebt gesloten.
het horloge moet nog een keer uit elkaar want de secondewijzer is tekort
de bedoeling is dat het puntje van die wijzer tussen de twee ringen draait.
dus er wacht nog een klein klusje tzt.
Ziet er interessant uit. Heb je wat betere (hogere resolutie) foto’s?
Wat is het nut van de driehoekjes bij de kast, decoratie of staat het ergens symbool voor?
Een horloge zelf samenstellen maakt inderdaad dat het een stuk wordt waar je aan gehecht raakt.
Maar het horloge blijft wel in de familie, het is voor mijn zoon. Dus het verdwijnt niet ook al draag ik hem niet.
wat de fotó’s betreft;
Een hogere resolutie daar moet ik eens naar kijken want ik vind de foto’s ook niet zo denderend. Het is altijd weer lastiger om de kleinere voorwerpen mooi op de foto te krijgen. Die twee driehoekjes dat is mijn logo. Als sieraadontwerper/goudsmid geef ik mijn sieraden een merkteken mee. Als logo heb ik de griekse L en de D genomen. de initialen van mijn naam. L v D.
Die twee driehoekjes
dat is mijn logo. Als sieraadontwerper/goudsmid
geef ik mijn sieraden een merkteken mee. Als logo
heb ik de griekse L en de D genomen. de initialen
van mijn naam. L v D.