Een genegeerde topic’s vraagje

Ik ben blij dat ik topic’s op negeren kan zetten … alleen al door de hoeveelheid.

Maar is er een manier om alle genegeerde topic’s voor even zichtbaar te maken ?
(Uitloggen kan , maar dan kun je niet reageren)

Je zult denken, negeer ze dan niet … het forum is groot geworden en elk seiko / omega / etc model heeft z’n eigen topic.
Maar soms is het wel aardig even te kijken wat er op het genegeerde deel speelt :wink::+1:

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite :+1:

2 likes

Deze ga ik even volgen. :joy:

5 likes

Hahaha, ik zou het ook echt niet weten; aan de andere kant die topics zijn genegeerd omdat ik ze niet wil zien :man_shrugging:

3 likes

@seamaster

Via Account > Categorieën…Tonen…

2 likes

Alleen even bij “genegeerd” op tonen drukken dan zie je alle topics

2 likes

Als je een subgedeelte van het forum op negeren zet zie je dat hele gedeelte niet. Maar als je dan reageert in een topic van het subgedeelte dan krijg je het topic wel weer te zien in je overzicht.

En zoals @Vinner zegt, je kunt dus wel gewoon kijken in de genegeerde topic, mocht je dat eens willen. En dan kun je dus ook reageren.

1 like

Thnx :slight_smile::+1:

Jazeker.


Ik heb het milieu topic blijkbaar even geopend, dat zie je aan de lichtere kleur.
Denk omdat ie op slot gegooid werd, even kijken welke moron nou weer een hysterische bui had.

3 likes

Dat is geheim. Mogen we niets over vertellen totdat je de juiste achtergrond check hebt doorstaan en een verklaring van goed gedrag hebt kunnen overleggen. Of je TL2 bent :zipper_mouth_face:

3 likes

Wees blij. Gelul over het xyz-genderalfabet.
Maar blijkbaar alweer doodgebloed, want er is zo te zien 23 dagen geleden voor het laatst wat gepost.

3 likes

Het is mij overigens wel een raadsel hoe je topics op negeren kunt zetten nadat je ze dus hebt gezien.

Bij mij werkt dit gewoon

1 like

Ik ga het negeren topic negeren. Doei

Had dat een tijdje geleden gedaan …

Sorry :kissing_heart:

2 likes