Een gifgroene NA

Weer eens een horloge gekocht.
2 Weken geleden even naar een Juwelier geweest omdat er een paar batterijtjes leeg waren.
Een van de hongerigen was een Gshock, dus maar even naar een zaak die daar dealer van is.
Afijn, horloges afgegeven, met de dame een lekker hapje gaan eten, en weer ophalen die handel.
Nog even rondgekeken en naar buiten, langs de etalage en daar lag een schoonheid die ik nog niet eerder gezien had. Toch maar weer even naar binnen en passen.
Had ik niet moeten doen, daar worden we hebberig van.
Ondertussen ook wel geleerd dat het niet héél onverstandig is om er nog even over na te denken.
Mijn dame zei, koop nou maar, je gaat er toch op terug, maar nee, nog even over denken .
Afijn, mijn vrouw had natuurlijk gelijk, en afgelopen Zaterdag zou ik teruggaan om het op te halen.
Maar, de avond ervoor kijk ik even op HF, zoals elke dag natuurlijk, en zie daar precies dat horloge in het blauw staan. Hagelnieuw, nog in de stickers, en toch een mooie 100 pietermannen minder…Dan moet je niet langer miepen want dan moet het zo zijn.
Het eten was net opgediend dus maar snel een berichtje gestuurd, is verkocht, even eten en dan komen we er op terug, en hier is ze al. Mijn nieuwe stalen Gshock in een prachtig groen.
@elfabrikante Patrick bedankt voor de snelle deal,
je hebt me er hartstikke blij mee gemaakt.

69 likes

Op hoeveel G-shocks staat nu de teller?

Veel draagplezier, Eddie!

2 likes

Slechts 3 dus dat valt nog wel mee.

Dank je.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!! Leuk hoor!!
Veel genoegen met deze robuuste tijd genoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Knappe NA! Veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd met deze über groene NA Eddie. Gaan we die vroeg in de ochtend ook voorbij zien komen?

1 like

Gefeliciteerd met je groene G-Shock! :hugs::pray:

1 like

Mooie, aparte kleur groen, plezier ermee!

1 like

Vroeg als, 01.10 uur? Nee, dan niet , dan gaat mijn werkhorloges om.
Vroeg als,rond 06.00 uur? Dan zeker wel. Die dagen ben ik vrij, dus dan draag ik de overige horloges.

3 likes

Gefeliciteerd

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk en veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Lekker kleurtje, van harte! :+1:

1 like

Mooi ding ! Veel plezier ermee :smile::ok_hand:t2:

1 like

Lekker kek! Veel draagplezier en gefeliciteerd met de aankoop.

1 like

Dank jullie wel.

3 likes

Helemaal super!! :smiley: thanks voor bliksemsnelle deal!

2 likes

Mooie stoere aanwinst :+1: veel plezier.

Mooie stoere aanwinst :+1: veel plezier ermee.

1 like

Mooi Eddie! Ideaal werkhorloge! Werken in stijl. Weg met die PD :joy:

2 likes

Mooie kleurstelling zo. Veel draagplezier!

1 like