Erg mooi!
Mooie aanwinst. Geniet ervan!
Een echte overtuigende kruistocht met tijd is jouw verslag geworden.
Denk dat je nu wel een aantal volgers hebt binnen de community
Prachtig geschreven maat! En natuurlijk die Close up foto’s
. Dat zouden meer mensen moeten doen! note to self
Dank allen! Een gezegende dag voor jullie en jullie horloges
De blauwe en de groene band gaan wat mij betreft sowieso niet weg. Al was het maar omdat 19mm niet een heel gangbaar maatje is voor zover ik kan zien. Maar er is uiteraard ruimte voor meer bandjes of inderdaad zoals Ferry suggereert de originele stalen bracelet. Mocht je mooie voorbeelden hebben, schroom niet!
Hij zal zich openbaren als je er klaar voor bent Ferry, net als bij mij
Johannes 10:27 Mijn schapen horen Mijn stem en Ik ken ze en zij volgen Mij.
Dank gozer ! Daarover gesproken, het wordt tijd dat jij weer eens een NA gaat scoren! note to @Golf
Voor de liefhebber/geïnteresseerde hieronder een stukjes proza met wat historie rondom de “Seiko Lord lijn”!
Twee suggesties. Prijzen variëren. Vorige week waren ze in de aanbieding. Nu met promocode 15% korting. Check gewoon 1x per week wat ze bij de kiloknallers hebben.
Prachtig horloge zeg. Heel veel draagplezier
Schitterend horloge, de combi met die donkergroene band vind ik persoonlijk érg mooi! Inderdaad een mooi contrast met de sunburst wijzerplaat. Smaken verschillen.
Top tip, dank! Een mooie bruine/cognac kleurige zou denk ik ook niet misstaan.
Waarheid als een
Machtige LM, en in heel mooie conditie.
Veel draagplezier toegewenst met deze Seiko.
FTFY
heerlijk om te zien hoe iemand gek is op zijn nieuwe aanwinst. Iemand anders heeft een horloge bij wijze van spreke in de horlogedoos liggen en draagt em niet veel terwijl het de ander zn grailwatch is. Ziet er mooi uit !
Zoiets Rick? Nu halve prijs, voor € 18 nu.
Wil je helemaal old-skool-Vintage gaan dan zijn deze voor de halve-prijs beschikbaar.
Is niet helemaal mijn ding; anderen worden wel helemaal lyrisch van die kleurtjes en model.
Zat zelf hier naar te gluren
Foutje bedankt
Spijker kop. Dat maakt het blauwe deel ook zo leuk! En hoe vaak horen we niet dat mensen spijt krijgen na verkoop en het zien van een fraai NA topic van hun oude liefde
.
Haha, helemaal geweldige kleuren. Dat gifgroen of babyblauw trekt je bril van je neus af.
Zeker . Maar aangezien die beide kleuren al voorzien zijn dacht ik meer aan bruin en donkergrijs/zwart, iets meer lowkey
.
Halleluja ( ofzo )
Gaaf horloge, gefeliciteerd!!