Een goede avond allemaal!

Na een tijdje lurken en liken alhier zal ik me even voorstellen; Jeroen a.k.a. Proenski. Sommige zullen me kennen van WUS waar ik onder dezelfde naam post.

Inmiddels ben ik goed de 40 gepasseerd en hoewel ik horloges altijd wel leuk heb gevonden heb ik pas de laatste jaren een bescheiden “van alles en nog wat” collectie opgebouwd die ik eigenlijk iets moet inkrimpen maar dat lukt slecht :wink:

In elk geval heb ik een zwak voor World timers, GMT’s, 24 uurs horloges en horloges die knipogen naar het verleden. Homages vind ik prima maar ik zie nog liever re-issues. Recentelijk ben ik ook gecharmeerd geraakt van “vintage”.

Als het goed is zien jullie me hier ook van tijd tot tijd voorbij schuiven :slight_smile:

27 likes

Welkom!

Er ontbreekt één ding in je post…waar zijn de horloges? :wink:

6 likes

Van harte welkom mede horlogenerd!

1 like

Wees welkom !

1 like

Van harte welkom :clap:

En we zien graag foto’s hier :wink:
Pieter.

1 like

Mijn beste,

Jeroen, van harte welkom in die sympathieke kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Ha! Meestal eentje om de pols en de rest in de kist :wink:

Maar je doelt denk ik op foto’s? Ik schiet niet dagelijks een foto maar heb ik verzameling “WWC’s” om ze te laten zien. Orient is daarbij mijn eerste liefde (lees; mijn eerste echte horloge dat ik ooit kreeg)

P.S. niet dit model, deze is van vele jaren later maar wel een van mijn favorieten

6 likes

Welkom, en we zijn dol op foto’s😊

1 like

Welkom in ons midden!
Je zult het hier goed hebben.
Kom maar op met die foto’s!

1 like

Welkom, en als u zich echt populair wil maken alhier: geen foto s plaatsen, is heel moeilijk :innocent:

2 likes

Op verzoek dan nog maar een foto dan :relaxed:

11 likes

Welkom hier op het HF!

Mooie verzameling!!
En ben net zoals iedereen erg benieuwd naar de fotos van al dat moois :innocent:

1 like

Welkom Jeroen

1 like

Zelfspot is een goede eigenschap Hendrik. :smile:

En welkom, Jeroen!

1 like

Welkom!

1 like

GMT is altijd plus1 :grin:

3 likes

Mooie Seiko en welkom natuurlijk!!

1 like