Een goeie middag

Ik ben al een paar maanden actief op dit forum, maar heb nog niet de tijd genomen om me even voor te stellen. Bij deze dus. Ben een veertiger uit België en ben aangestoken door het horlogevrius door een vroegere collega van mij, zo’n zeven jaar geleden. Was er even van af, maar sinds een goed jaar heeft het me terug aangestoken, omdat ik verliefd was geworden op een Heuer Carrera 110.253. Ik heb haar echter tot mijn spijt niet kunnen veroveren. Ben dan wat te enthousiast in het water gesprongen op zoek naar vintage stukken, maar heb me daarin wat verslikt. Vintage horloges zijn een echt mijnenveld: duur, onzekerheid over origine enz.
Mijn grails op korte termijn: Oris 65 Movember editie en Hamilton Intra-Matic Chrono 68. Op middellange termijn: Omega Speedmaster. Op lange termijn wellicht JLC. Ik zie wel waar het mij leidt. Want ik word snel verliefd, op zowat alles: chrono’s, duikers, dressers… als het mooi is, wil ik het!
Prettige dag!

26 likes

Mijn beste,

Timmel, van harte welkom binnen de contouren van dit Nederlandstalige HorlogeForum met grensverleggende allure!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Welkom en veel plezier hier, een Speedmaster vind ik een heel mooi doel!

1 like

Welkom… en een hele sjieke wishlist. Vooral de Oris Movember is een prijs/kwaliteit/uitstralings knaller wat mij betreft. Speedmaster mag er oom zijn en de JLC… goede smaak👍

1 like

Van harte welkom Tim! :relaxed:

Wat heerlijk om op van alles en nog wat verliefd te worden! :heart_eyes: Daar blijven we lekker jong bij! :wink::+1:

Ik ben overigens ook aan het kijken naar een Oris 65, maar dan de 40 mm met zwarte plaat en rubber band. Echt een klokje om ook weer verliefd op te worden…:blush:

1 like

Welkom op HF en veel plezier gewenst .

1 like

Welkom en enjoy your stay!

1 like

Welkom hier. Mooi lijstje doelhorloges.

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom,
leden die de superlatieve mooie merken waarderen waaronder LC en/of JLC zijn altijd welkom en kunnen wij hier goed gebruiken.

1 like

Welkom op ons mooie forum.

1 like

van harte welkom Tim!

1 like

Welkom

1 like

Welkom op dit leuke forum👍🏻

1 like

Welkom landgenoot, veel plezier gewenst hier! En laat de foto’s maar komen.

1 like

Oei oei wat herken ik dit! ik loop met een boog om sommige AD’s heen… :blush:

Maar da’s gelukkig ook weer waar… :relieved:

2 likes

Hé wat leuk, die kende ik nog niet. Erg origineel ook met dat snorretje in de band. Voor de fotofetisjisten onder ons:

Welkom op het forum trouwens!

Gr. Hans

1 like

JLC, zo weten we direct dat we te maken hebben met een connaisseur :wink:

2 likes

Yes please :heart_eyes:

Welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like