Een grail.... 6306-7001

Ik heb lang gewacht tot een mint exemplaar voorbij zou komen… Eindelijk is het gelukt. Toen ik zag dat de folie nog deels op de achterdeksel zit, wist ik het zeker, deze komt bij me wonen :slight_smile:

Groet!

Hij is gaaaaaaaf!!! (tu)(tu)(tu)

Groet,
Werner

Heel mooi Ron.

Ja, helemaal mooi! Met alle goede kenmerken van een originele wijzerplaat. Dit is een goeie!

Draag 'm in gezondheid!

Menno

Goed gevonden ze ziet er top uit!
Ik wens je er veel (draag) plezier mee/van!

mvg, Frans

Geweldig mooi!!

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst!

Veel draag en kijkplezier !

Groet, Justin

Mijn beste,

Lang gewacht
stil gezwegen
nooit gedacht
en toch gekregen.

Teun, ik wens je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit langverwachte horloge!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Dat is een hele echte :~

Killer!!!

(tu) (tu) (tu)

gr. Roel

Ronno! Ouwe E-Bay-slet, you did it again (tu)

hans

Bedankt iedereen :wink: Op advies van Big Bad Luka maar eens een sniper geactiveerd… Wat is het dan heerlijk wakker worden, als blijkt dat het gelukt is voor veel minder dan waar ik rekening mee had gehouden :slight_smile: Ben er erg blij mee, ik had nog nooit zo’n gave 6306 gezien. Gaat zeker mee als we ergens voor de kerst :slight_smile: weer naar Zwitserland gaan gheghe.

Ciao, Ron

Heb jij aL contact opgenomen met die wattenstaafjesproducent (Swiss made?)

:wink:

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)

Ik ben er wel niet in thuis, maar hij ziet er goed uit:D

bedankt :wink:

@Limbo-godfather: Die hadden tot januari al alle rondleidingen vergeven. Ik ben nu bezig met een leren petten fabrikant. Ze hebben een museum en zitten kort bij ons hotel. Krabong heeft er nog wat moeite mee, maar Luka zie het wel zitten, als ik de reacties van de rest binnen heb, kan geboekt worden. Jullie gaven allemaal aan, dat het niet gaat om het reisdoel, maar de om het verblijf. Dat brengt het plezier :slight_smile: Hier een foto van de gids van het museum gheghe (toevallig een ‘flickr’ link):

Echt een topper Ron! Draag hem met plezier!(tu)

hoi ron,
ziet er super uit,heeeel erg mooi.
grz john

Bedankt mannen! Ik heb 'm weer even uit het koffer gehaald en ik ben er zo happy mee :slight_smile:

Ciao, Ron

Errug mooi (tu)

Inmiddels heb je er zoveel…je moet toch langzaam klaar zijn, toch ? :smiley:

look who’s talking:D

Ja precies Hans! Een octopus(sy) heeft zelfs te weinig plek om alle horloges van Luka te dragen :slight_smile: