Een grappenmaker

Hier is weer een grappenmaker op marktplaats aan de gang onder da naam van Bolero :
http://antiek-kunst.marktplaats.nl/antiek-horloges/64560101-nieuw-rolex-rlx3099.html?return=eJw1ytEKwiAYBeB3GWx3m6kjSJFRb2Ilm%2BhU%2FP%2FRKnr3HLWbc74DRwsq3lYcJAh6PInqmuMDjJwQkyDExWRCN%2BvsMHmtEbrgiQ5ojWtNaN0SAPc9xezjaIDc%2Bm7C2Q9J8caOipYAxfpm9cV3UBhrfqY1v3i6gxX0G7DgZdPGtXDr56%2FT8j9HsEWskp8vA%2B46og%3D%3D#photo
Hij probeert Rolexen te verkopen let op de tekst,deze komt mij bekend voor die is namelijk uit het Engels vertaald met : http://www.worldlingo.com/nl/products_services/computer_translation.html .
Helaas voor deze verkoper wordt alles letterlijk vertaald vandaar die vreemde tekst.
Ik heb hem al een mailtje gestuurd of ik de Rolex mag laten controleren bij een dealer.
Nog steeds geen antwoord…Gek he.

Intrigerende tekst… :smiley:

Een nepper aanbieden voor 100 euro is tot daar aan toe, maar voor dit soort prijzen vind ik het dubbele oplichterij. Schande!

ikke niet begrijpe…

groet Arno.

Hij biedt zelfs een hele partij oesters (:smiley: aan. Zie de andere advertenties van deze verkoper.

** GRIN ** Moeder van parel…

No more Bolero

ikke vragen gewoon kortingen van centjes voor mooi rooilex, ikke vrind vraag ies te veel , voor helf ikke willen wel kope.
dan al mijn frienden harstikke jaloers op mijn coole bling rooilex klokkie.
heel veel bedanken voor jouw goudten tip Peter (tu)

Jij klinken als Nigeriaanse oplichter…jij naam echt Andre zijn ???

Dezelfde persoon die een half jaar geleden ook met rolexen op marktplaats aanbood zelfde rolexen ect
stond toen een beloning op zijn hoofd gezocht door een gudupeerde.
Ruikt dus naar oplichting

toch ongelooflijk.
mag zoiets gewoon?
voor een klein bedrag weet iedereen dat het niet klopt maar zoiets.
gr oscar

Hi Peter, Deze tekst is nog heilig in vergelijking met die andere beschrijvingen, van die tientallen Rooilexen die hij ook nog in de aanbieding heeft .

Quote: gloeiende spijkers op de wijzerplaten :slight_smile:

Ik kan me ook niet voorstellen dat deze gek nou werkelijk nog kopers kan vinden met dit soort omschrijvingen
argeloze kopers worden in ieder geval zo nog eens extra gewaarschuwd, dat het op MP wemelt van de rotzooi.
dat is het positieve aspect van al deze rare listings :smiley:

de echte slimme oplichters zetten gewoon originele foto’s met correcte omschrijving op MP of eBay, als je daar dan op ingaat en betaald hebt , krijg je of een nepper of gewoon een leeg doosje of helemaal niets.

een ““slimme”” kennis van me zit nog steeds te wachten op zijn Rolex uit Maleisië :slight_smile: die hij verleden betaald heeft met Western Union.

Groet, André

Deze tekst is helemaal om te bescheuren hihihihi wat een mafkees :

Rolex het Oester Eeuwig Datum Horloge. Het 34 Mm roestvrije staal geval, draaide de 18K gele gouden motor vatting, zwart kiesschijf, stok uur tekens en roestvrije staal en 18K gele gouden Oester Armband. Echte Italiaan 27 Juwelen Automatische Bewegingen
Effen vegen tweedehands, zoals het echte ding Echte kras bestendige, saffieren kristal
Gecertificeerde waterdicht
Grote roestvrije staal reeg schroeven op band
Stevige eindschakels op de band, niet hol uit
Perfect gepaste, overhandig, maakte, oppoetste stevige schakels
Echte Luminox -gloei in het donker tekens
De echte laser etste kiesschijven en lettertypen
De echte 2.5x vergroting op datum wiel
Een stuk schroef beneden in kroon
Ware 440 rang roestvrije staal
Groen Hologram op plakker op opende terug Enkel met Rolex werktuig
Het serienummer aan uitsteeksel aan 6 uren
Helemaal gedetailleerde terug klem tekeningen en verenig

Garanttie 2 jaren

Heeeeeeee je kan veel over die man zeggen maar hij geeft wel 2 jaar garantie kopen zou ik zeggen…

Een echte Italianse Rolex met laser kiesschijven en ook nog 2 jaar garantie (tegen doorroesten van binnenuit ? )
Daar zocht ik nou al heel lang naar

vraag niet hoe het kan, maar medeforummers profiteer hiervan :slight_smile:

Na aanleiding van dit topic had ik gereageerd om te kijken hoe de reactie zou zijn. Had gevraagd of er de mogelijkheid bestond het horloge te laten controleren bij een dealer. Kreeg zojuist reactie:

hello ,

Rolex RLX3099 is new and complete with all accessories .

Warranty 2 years .

Teruggemaild en gezegd dat dat geen antwoord op mijn vraag was. Houd jullie wel even op de hoogte.

Gr Jeroen

Nee, hij geeft Garanttie…:slight_smile:

toch lijkt me die lucht-koning ook wel wat…
groet, frank.

Ik heb geprobeerd een afspraak te maken met deze beste man,echter geeft hij geen antwoord.
Ik vind het leuke items voor de schietvereniging ipv de reguliere schietbladen.

Ik denk dat hij nattigheid voelt, hij reageert nergens op… :slight_smile: Lucht Koning Rulez! :slight_smile: