Een hartelijk Hallo!

Welkom op HF en veel plezier hier .

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom Arjan!!!:computer:

1 like

welkom

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum! Je schrijfstijl is top, dat helpt mij dan weer bij het lezen :+1::grin:.

1 like

Welkom! Altijd mooi als een enthousiast nieuw lid zich voorstelt met een persoonlijke anekdote! :+1:t3:

1 like

Eens! :+1:t2:
Welkom Arjan!

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Hartelijk dank voor jullie vriendelijke ontvangst allemaal! :sunglasses:

Om eerlijk te zijn was ik eigenlijk helegaar niet op zoek naar een horloge maar tijdens een recente doe-het-zelf studie naar Spinoza (je moet toch wat) trof ik het werk van zijn vriend en collega Christiaan Huygens. Eén van zijn inventies is de slingerklok en zeer waarschijnlijk heeft hij het huidige echappement of escapement in ons horloge ook (mede)bedacht, in ieder geval geperfectioneerd. De beste man was met recht de Willy Wortel van zijn tijd en nou ja, het is wellicht wat romantisch maar dat heeft wel iets… Een uitvinding van meer dan 350 jaar geleden om den pols is een motivatie om die geschiedenis ook eens grondig uit te pluizen!
Groet,
@

4 likes

Welkom Arjan-Chrisiaan.
Maar pas op, het virus is progressief: de behandeling begint vaak goedkoop maar wordt steeds duurder.

2 likes

Van harte welkom op het mooiste Horlogeforum van de wereld… van Nederland! :sunglasses:

Die Seiko is zeker een mooie binnenkomer hier.

Ik wens je veel plezier toe en… heel veel mechanische horloges! :+1: :relaxed:

Groet, Harry.

1 like

Welkom bij de club en veel plezier gewenst met het horlogevirus!!

1 like

welkom

1 like