Een hartelijk hallo aan iedereen! Mijn naam is Arjan, ik ben 45 jaar en ik ben pas lid geworden van horlogeforum.nl vanwege mijn interesse in techniek én omdat ik sinds kort de nogal trotse eigenaar ben van mijn eerste mechanische horloge, een Seiko SNZG-15-J. Hiervoor heb ik af en toe een quartz-horloge gedragen en dat is natuurlijk ook helemaal prima maar zo’n fijn mechaniekje om je pols voelt toch wel iets avontuurlijker. Trouwens, dankzij jullie informatie op dit forum heb ik besloten om voor deze stoere automaat te gaan, bedankt daarvoor! Aan de positieve reacties en reviews op Youtube te zien heb ik voor de prijs van een paar iets-te-dure sneakers een opmerkelijk goedkoop en toch buitengewoon betrouwbaar uurwerkje (7S36) gekocht. Inmiddels heb ik deze unit nu bijna twee maanden om den pols en ik ben echt dik tevreden, ding draagt comfortabel en de layout is super-functioneel. Beste koop van 2017, met gemak! Het enige dat ik heb veranderd is het nogal saaie zwarte Nylon bandje voor een klassieke bruine kroko van Hirsch en dat tilt deze kleine nieuwe vriend direct naar een hoger niveau : ) Tot zover, u hoort van mij!
Groet,
@
Welkom en veel plezier hier, benieuwd naar een afbeelding van je Seiko met kroko😀
Welkom!
En inderdaad, kom maar op met de foto!
Nice! Die band staat goed ook
Welkom op het forum. Ik kan je voorspellen dat de SNZG-15-J niet je enige automaat zal blijven als je hier een beetje blijft rondhangen. Merken waar je nog nooit van hebt gehoord, forumleden die bestaande horloges modificeren tot juweeltjes en one-of-a-kind exemplaren, etc. Ben benieuwd waar jij over een jaar staat.
Ik heb deze SNZG-15-J ook en vind het een geweldige klok. Toch denk ik er over om 'm iets aan te passen met een andere wijzerplaat en wijzers van Dagaz of Yobokies.
Een flieger
Een LLD (Longines) uitvoering
of toch deze Big Mil mod
Veel plezier hier!
Van harte welkom
Pieter.
Welkom hier en veel plezier.
Hou er rekening mee dat deze mooie Seiko snel gezelschap en/of concurrentie gaat krijgen😊
Hartelijk bedankt voor jullie welkom en goed advies maar ik heb het horloge-virus inderdaad al te pakken. Als ik het goed begrijp is het gewoon een kwestie van uitzitten en wachten tot het over gaat of tot je bankrekening het opgeeft. ik hoop dat het virus een voorkeur heeft voor timex en Casio en niet voor Omega’s en Rolex, dan ben je verder van huis!
Welkom op het forum.
Veel lees, leer en deel plezier
Niiice! Op m’n lijst voor 2018!
Welkom welkom!
Een erg mooi horloge trouwens👍🏻
Van harte welkom in onze digitale man cave! Dat we je nog vaak mogen tegenkomen in posts.
Welkom!
Hier ook een SNZG, de 13 met saffier en op canvas band.
Deze klok is een prima banden swapper, echt alles kan er op
leer, rubber, nato enz enz.
Welkom!
Welkom
Hartelijk welkom en met Seiko begin je gelijk goed! Ervaring leert alleen dat het hier meestal niet bij blijft
Gelukkig kun je deze hobby in allerlei soorten prijsklasses uitoefenen
Mijn beste,
Arjan, van harte welkom bij deze enthousiaste club van Horloge-Passionisten!!
Ik wens je hier een aangename tijd.
Orologio Signaturis Temporis.
Welkom! En je zit gelijk goed met dit horloge. Veel plezier hier!
Welkom!