Leuk om te volgen, maar zou het 5 logo er niet af kunnen zonder schade?
Ik heb op het WUS forum meerdere mensen het zien proberen. Je blijft kleine puntjes zien, maar ik ben er ook geen voorstander van. Het is een Seiko 5 kast, met een Seiko 5 uurwerk en een Seiko 5 plaat.
Gotta wear it with pride. Als ik een echte datejust wil, dan ga ik daar wel voor sparen (die durf ik dan niet te modden hoor
).
Een streepje:
Edit: draadje snel doorgescanned, maar er zijn er die reppen over āpuntjesā ipv een streepje. Nog eens helemaal lezen dan maar.
Seiko mag blijven staan, gewoon dat 5 logo kan mij niet boeien.
Maar liever een 5 logo of puntjes of streepje dan maar.
Ik zou er binnenin iets zwarts over kleven, dan valt het mss zoveel niet op.
Nee man! Logo laten staan, of een DJ kopen inderdaad.
Maar anders ben je m.i. zoān āiemand-die-altijd-zijn-homage-rolex- laat-zien-alsof-het-een-echte-is-manā
Juustem
Ik was laatst op een feestje en daar was iemand ādie wel een paar rolexjes verkocht voor 25,-ā. Misschien toch een gemiste kansā¦
Welkom Hanš, bedankt voor de leuk leesbare voorstellingsronde!
Je bent goed bezig met die modsš, ik ben ook nog steeds erg blij met de mooi gemaakte Seiko die ik van je heb overgenomen.
Is die weer lopend? Goed om te horen, ik kwam er gister nog een paar fotoās van tegen. Stond erg goed op de pols
Nee, jammergenoeg nog niet lopend, maar dat komt nog welš Ik blijf m ook echt mooi vinden, t is een blijvertje.
Welkom! Leuk dat je horloges mod tot iets wat je zelf leuker vindt!
Doen! Dr zijn hier genoeg mensen die erg skilled zijn, hij ligt nu al een tijdje in je doos te verstoffen dan