Een heel gevaarlijke site

Ik kreeg vanmorgen een ‘heads up’ mailtje van iemand uit Singapore (nota bene) dat er een ZRC Etange te koop staat op http://chronomania.net/ Kijk even op ‘Petites Annonces’…

EN IK KENDE DIE SITE HELEMAAL NIET!!!

Dit is een heel gevaarlijke, kan ik je vertellen. Deze mag je alleen bezoeken onder begeleiding van een niet-horloge liefhebber om je met beide benen op de grond te laten staan.

(Sommige horloges zijn duur, maar er zitten ook een paar juweeltjes tussen…)

Gelukkig geef ik deze maand geen geld meer uit aan horloges.

Menno

ik zit erop, maar wat is een ZRC etange en welke blz staat ie dan, ben nu toch wel benieuwd, al is mn Frans niet meer wat het geweest is haha

inmiddels gezein dat zrc een frans merk is, wat ik gezien heb, niet geheel mn smaak en vrij duur in de staat waarin ze verkeren, wat is er goed aan deze duikers, dat ze er zoveel voor kunnen vragen, ze zijn een stuk duurder dan een 6309 duiker bijv,

Nou, deze ZRC gaat het niet worden, want te duur. Overigens werd er eerder dit jaar eentje via eBay verkocht voor… ongeveer 2000 euro (de ‘buy it now’ prijs). Maar die was een stuk mooier.

Menno

ik vind ze wel erg duur, maar ik weet er niets van nog. ik zal er eens op letten in de toekomst,