Een heel onverwachte NA Omega Genève

(Sorry voor de bijbel tekst, maarja in deze periode hebben we toch wat meer tijd :smile: )

Ongeveer een jaartje geleden had ik tegen mezelf gezegd dat ik op mijn 16e & 18e verjaardag een speciaal horloge wou kopen. De ene zou een chronograaf worden, de andere een vintage Omega (mijn 2 grails) Wanneer ik deze 2 zou kopen maakte me niet uit, alleen moest het wel op mijn verjaardag voorvallen. Enkele maanden geleden met mijn verjaardag is er dan een chronograaf op mijn pad gekomen. De chrono zat dus in de collectie, en aangekocht ter gelegenheid van mn 16e verjaardag. Nu was het dus zeker. Op mn 18e verjaardag komt er een vintage Omega…

Maarja, dan komt er opeens ook een Omega op je pad in hetzelfde jaar als dat je 16 wordt. Zeer goede prijs, helaas niets bekend over het horloge. Deze laat ik me niet voorbij schieten! Bod uitgebracht, en aanvaard! Bij ontvangst bleek echter dat de balans niet meer goed op zn plek zat, en de veer vervangen moest worden, hij werkte dus niet… Heb hem direct laten nakijken en de nodige reparatie is uitgevoerd (waarvoor dank aan Luc Bulteel)!

Vandaag heb ik hem dan terug mogen ontvangen en wat ben ik er tevreden over :smiley: .

Het verhaal achter mijn eerste Omega, de 166.041 met een caliber 565 en orginele band!

36 likes

Gefeliciteerd en Gefeliciteerd !!!
Zeer fraai exemplaar (mijn voorkeur toch op leer).

Zelf bezit ik over de blue dial variant (no date).
Vind deze echt zeer comfortabel dragen.

6 likes

Op zo’n horloge kun jij trots zijn, kleine freak! :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met deze klassieker :ok_hand:

1 like

Congrats

1 like

Wat een beauty vooral met de rivet band eraan, klasse

1 like

Thanks! Ik vind het alletwee wel wat hebben :slight_smile: . Die is ook zeer mooi! De mijne ook, redelijk dun maar toch niet te. :smile:

1 like

Haha, bedankt :wink:

1 like

Thanks! :raising_hand_man:

1 like

Thanks!

Merci! :+1:

Mooi hoor!
Dat leer staat m ook goed.

1 like

Mooie Omega uit mijn favoriete periode! Je bent mooi op tijd om een prachtige collectie te bouwen. Veel plezier er mee!

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Knappe aanwinst!

1 like

Thanks! Vind het alletwee wel mooi staan, maar gezien de originele band er nog op zit, laat ik die erop :slight_smile:

Bedankt! Momenteel ben ik zeker tevreden over mijn collectie! Toch al een horloge of 50 dat ik regelmatig draag, en dan nog de rest dat ik af en toe draag :smiley:

1 like

Merci!

1 like

Thanks!

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Omega, op leer staat het prachtig, op staal staat ook mooi, maar draagt fijner (vind ik😀). Veel plezier met deze mooie aanwinst gewenst!

1 like