Een héle vrolijke NA: Islander Sands Point (ISL-260)

Veel plezier met je NA.

1 like

Gaaf horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Wat een heerlijke kleurrijke aanwinst.
Ik wens je er een zonnige tijd mee!!!

1 like

Gefeliciteerd met deze kleurrijke aanwinst! Gaaf met dit lekkere weer :wink:
Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd! Da’s een kleurrijke verschijning!

Grappig dat Marc van Long Island Watches gewoon een standaard SKX kast kan pakken maar 'm zodanig kan wijzigen dat het horloge vrijwel geen enkele hommage- of mod-vibe meer voor me heeft. Dit is zo anders dan z’n eerste outings. Dit doet me qua stijl een beetje aan de creaties van Studio Underd0g denken, en aan Mr Jones Watches, grappig genoeg.

De SKX was een tonnetje en droeg wat topzwaar, maar absoluut niet oncomfortabel. Datzelfde dan in Titaan moet wel fantastisch zijn, want 30% lichter, zo niet meer.

1 like

Ik krijg er een licht suikerspin gevoel bij, en dat is niet slecht. Wat een kleuren. En het is ook net een kameleon die in het donker van kleur verschiet. Heel veel plezier met deze opvallende verschijning!

1 like

Thanks!

Marc weet er wel wat moois van te maken inderdaad. Ik heb zn assortiment wat in de gaten gehouden, maar er zit best wat leuke modellen tussen met een eigen smoel.

De oudere modellen die neigen naar een “verbeterde” versie van de 5kx vind ik zelf ook een te hoog hommage gehalte hebben (hommage achtige indrukken zijn voor mij een afknapper). Maar dit model is, zoals je zegt, uniek genoeg op die indruk niet te wekken.
Wel grappig dat je het zegt, wegens de kleurrijke “studio underdog” vibe vind ik het juist wel een erg leuk model.

Qua draagcomfort inderdaad op en top. Deze Sands Point is comfortabeler en lichter dan menig ander horloge in mijn horlogedoos. Mijn tortoises, mini turtle en certina Action Diver 38mm zijn toch wel een stukje zwaarder.

1 like

Haha die snap ik wel, een smakelijke vertoning :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedankt!