Een héle vrolijke NA: Islander Sands Point (ISL-260)

Nederland staat nou niet bepaald bekend om een “365 dagen per jaar zonnig” klimaat. Maar na het genieten van een paar mooie dagen de afgelopen tijd, en het in mijn omgeving luidop mijmeren over een leuk horloge voor de zomer, is er een vrolijke Islander Watch Sands Point in mijn collectie terrecht gekomen.

Met een grote glimlach (wat voor een groot deel komt door de kleurrijke uitstraling van deze vrolijke duiker) de band op maat gemaakt en vandaag lekker genoten van deze NA.

Het begon een tijdje geleden toen ik deze Islander Sands point voorbij zag komen. Met z’n unieke vertoning en creatieve design wist dit me gelijk een grote glimlach op mijn gezicht toveren. :sun_with_face:

Met titanium kast, kleurrijke uitstraling, lumegehalte van een vuurtoren, 200m waterdicht en creatieve wijzerplaat is dit toch wel een (zomer)klatser van jewelste!

Kort gezegd: ikke dikke blij dat deze NA een plekje heeft gekregen in mijn collectie.

Want heel eerlijk, serieuze horloges en conservatieve ontwerpen zijn leuk…

… Maar een vrolijk horloge dat zichzelf niet al te serieus neemt en een grote glimlach op je gezicht tovert is fijne frisse wind in elke collectie als je het mij vraagt.

En deze Islander bewijst toch maar dapper dat je geen halve hypotheek hoeft af te sluiten om blij te worden van een horloge met goede specs en een hoog happy gehalte.

Saffier, NH38, lume in overvloed, opgelegde zeeschelpjes, titanium kast en band, 200m waterdicht, en geen datum (ook wel eens fijn!).
Ook de kwaliteit laat in mijn optiek niks te wensen over. De kast draagt klein maar fijn, het titanium is netjes afgewerkt, geen stofje aan de binnenkant te bekennen, en een netjes uitgelijnde lunette.

Dit stukje vrolijkheid voor om de pols krijgt zijn vlieguren wel!

Enfin, de foto’s :ok_hand:t2::

57 likes

Wat een leuke NA om te lezen! Gefeliciteerd met deze kleurrijke aanwinst. De Sands Point lijkt zo’n horloge dat je humeur meteen omhoog tilt.

Geniet ervan. :sun_with_face:

2 likes

Glimlachen is oké.
Dus veel plezier gewenst met je NA.

(Krijg inspiratie te ontbijten met suikerspin en slushpuppy).

2 likes

Bijzondere NA Steven. Kleurrijk en vrolijk. Ik begrijp jouw glimlach. Gefeliciteerd met deze zomerse NA :sunny:

1 like

Mooi voor van de zomer :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:

pink-fluffy-unicorns-dancing-rainbow-watercolor_886588-20598

2 likes

Wat een heerlijke zomerse aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Mijn beste,

Mooi hoor!!
Gefeliciteerd met deze appetijtelijke aanwinst!!

Ik wens je er een eindeloze tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Thanks! Zeker, er is iets opbeurends aan een horloge om je pols slingeren met zo’n fleurige uitstraling :muscle:t2:.

Bedankt!
Haha dat was nog niet in me opgekomen, maar zal dit in me om laten gaan.

Bedankt Arjen! Bijzonder is ie zeker!

Zo is dat, laat het mooie weer maar komen :sunny:

Bedankt! :joy:

Thanks! Precies mijn idee :wink:

Dank! Deze gaat zeker nog een hoop mooie momenten en prachtig weer meemaken als metgezel op de zonnige dagen! :smile:

4 likes

Mooi hoor gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de aanschaf. Vooral, eigenlijk uitsluitend, het lumen spreekt me aan.

1 like

Lekker voor de zomer idd. Ik hou ook wel van wat kleurtjes op zijn tijd. Laat het voorjaar-de zomer maar komen!

1 like

Bedankt! De lumen zijn wel echt op en top inderdaad. Zo’n bak licht ben ik niet aan gewend, op de foto’s komt het nog niet eens volledig tot z’n recht.

Gisteravond heb ik voor een minuut even mijn zaklamp erbij gepakt. Een uur later kon ik, toen de lichten uitging in de woonkamer, nog steeds mijn islander terug vinden in het pikkedonker en de tijd aflezen op 3 meter afstand :sweat_smile:

1 like

Zo is dat! Ikzelf blijf bleek als melk in de zomer, maar met deze NA ga ik toch goed gekleurd de zomermaanden door! :joy:

Heerlijk, kom maar op het het “korte broeken weer”!

2 likes

Wat een vrolijke toestand - lijkt wel of er batterijen inzitten dit het geheel oplichten, dat blauwe en roze is zo vel dat ze er wel een zonnebrilletje bij mogen leveren… als je daar niet blij van wordt :sunglasses: :smiling_face:

1 like

heb je wat foto’s van de zijkant? - dus hoe is de kast en hoe ligt deze op de pols.

1 like

Sober is het niet inderdaad! Dat zo ongeveer wat ik ook dacht bij het knallen van de lume :smile:

Absoluut, lekker vrolijk! :grinning:

Wat een gaaf lumen! Gefeliciteerd!

1 like

Zeker!

T is wat ongemakkelijk foto’s maken vanuit deze hoek (door de zoon lijkt het horloge groter te vallen dan het doet). Maar zit als gegoten. Op papier verwacht je veel gewicht en een vrij fors horloge, echter ben ik aangenaam verrast hoe dit op mijn 16,5 cm pols valt. De kast is er 1 zoals die in de Seiko 5 “sports” lijn. Echter is deze van titanium en valt door de vorm van de kast met zn 47mm lug to lug verrassend licht en comfortabel. Geen rare “gaps” tussen de pols en de lugs. Lang verhaal kort: zit goed en sluit mooi aan op de pols.

(Wellicht minder interessant maar wel opvallend: het titanium warmt gauw aan de temperatuur om de pols en voelt niet zo koud aan als rvs).

Mocht je beter foto’s willen dan mag je wel een PB sturen, dan schiet ik morgen nog wat plaatjes.

1 like

Ziert er idd heel comfortabel uit. Een door het titanium lekker licht dragend,
Mooi ook hoe je vanaf zij de diepte van de kast inkijkt,
Echt een tof horloge.
Veel draag- en kleurplezier met deze topper

1 like