Een horloge dilemma voor op zondag - Hulp & advies gevraagd

Bedankt voor deze extra info want van de Chopard was ik daar niet van op de hoogte.
Dat is inderdaad wel een ‘dingetje’ inderdaad… Helemaal als ik uiteindelijk toch besluit om het horloge in kwestie door te verkopen omdat ik wéér iets nieuws wil haha

Ja waarschijnlijk wel hè? :thinking:
Duidelijk!

1 like

Nou rare vraag…
Ik zou doen wat ik zelf wil. Dat heet een eigen mening…
Doe wat je hart je ingeeft of ga op je gevoel af

Zoveel mensen, zoveel meningen. Hier ga je niet uitkomen.

Maar maakt het iets uit? Over een tijdje heb je weer andere horloges op het oog en/of in de collectie…

Probeer gewoon alles uit en hopelijk blijft er dan uiteindelijk iets hangen…

3 likes

En? Voelt het fijn om nooit iemand om een mening te hoeven vragen omdat je zo’n sterke eigen mening hebt en je blijkbaar altijd precies weet wat je wilt of wat je moet doen?
Nooit iets met iemand te hoeven overleggen of delen omdat je het allemaal zelf zo goed weet?

Maar uiteraard bedankt voor je mening… :+1:t4:

2 likes

Je hoeft mijn vraag ook niet te beantwoorden… :man_shrugging:t2:

1 like

Zo bedoel ik het niet hoor…
Maar als je aan 1000 mensen een mening vraagt hebben ze allemaal een andere mening is mijn ervaring…
Dus dan weet je nog niets dat is eigenlijk wat ik bedoel.
Meer niet hoor dus volgens mij wordt je keuze dan nog moeilijker…
En dan lijkt mij het toch beter om je hart en gevoel te volgen.
Zo zie ik het maar dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is

En je hoeft mij er niet van te beschuldigen dat ik nooit naar iemand zijn mening luister. volgens mij heb ik je nog nooit ontmoet dus kan je daar niet over oordelen
Beetje een voorbarige opmerking vind ik dit

Het waren ook vragen hè? Ik zet er niet voor niks een vraagteken achter.
Ik ken je inderdaad niet, maar door jouw opmerking ‘Ik zou doen wat ik zelf wil. Dat heet een eigen mening…’ zet je zelf de toon door te suggereren dat ik geen eigen mening heb.

Bij mij is juist andersom. Een, sorry voor de term, nep-limited, dus ‘zomaar’ om een paar knaken extra te kunnen pakken, daar krijg ik behoorlijk het gevoel van genaaid worden bij. Terwijl de koppeling aan een event juist de betrokkenheid onderstreept van het merk, dan wel inspeelt op een interesse of liefhebberij van de gebruiker. Logisch ook dat zo’n uitvoering ‘limited’ is, het is immers (vaak) gerelateerd aan een moment. De nep-limited die sommige merken uitbrengen, worden uitgebracht in een oplage dat enkel aangeeft hoeveel oenen ze verwachten dat erin zullen trappen :face_with_hand_over_mouth:.

@JayJayLookaLike Stond de Chopard reeds op je lijst, dan zou dat mijn keuze zijn. Maar zoals gezegd, een mooi stuk uit je collectie verruilen voor een tweede-keus gevoel is wellicht niet hetgeen dat je voldoening zal brengen.

1 like

Als je zo twijfelt … Wachten op de volgende deal.

1 like

Ik zou niet ruilen en wanneer je toch tot ruil over zou gaan ging ik voor de Milli Miglia maar zeker niet met de gedachte in m’n achterhoofd deze weer te verkopen…. Maar dat is mijn mening.