Een horloge met een groene dial < 350 Euro

Ik rek het budget een klein beetje op. Dial is ook “anders” groen, maar vind het wel een fraai horloge dus wil 'm toch noemen :slight_smile:

Type C034.417.11.097.00

2 likes

Helgray Silverstone

3 likes

Het is dat ik zelf niet opzoek ben, maar een prachtige horloge en ik houd niet eens van chronograaf horloges. Voor dat geld is het een no brainer.

Heeej, een mede Helgray fan. De bomber mk2, met de oranje grijze dial :partying_face: Jammer dat het al een tijdje uitverkocht is. Maar dat specifiek model, die groene, ben ik niet eerder tegengekomen. Leuk ding.

2 likes

Deze van mij mag weg @Kahan, stuur maar een berichtje :smiley:

2 likes

Misschien een Steinhart ‘Hulk’?

1 like
1 like

afbeelding

Ook nog een extra -20% met code SPRING20 :v:

6 likes

@Brunmontagne heeft een leuke in deze prijsklasse zowel leer , als op staal.

2 likes


Bij Valmano.nl
Nu met 20% korting met code
Spring20 kost ie 213€.

4 likes

Hij heeft niks met Russische horloges. Had hem Meranom al aangekaart om een kijke te nemen, maar zonder succes.

1 like

Of dees :point_up:

2 likes

Wellicht een Seiko 5 :point_down:

afbeelding

https://www.creationwatches.com/products/nl/seiko-automatic-sports-89/seiko-5-military-automatic-sports-snzg09-snzg09k1-snzg09k-mens-watch-3004.html?currency=EUR&feedsrc=nl-feed&utm_medium=cpc&utm_source=google&gclid=CjwKCAjw07qDBhBxEiwA6pPbHuSfwA5_rkXxcxxFd1OJgmTLYS_e60sTNY-mvJku98ljo91_dSskLRoCaMUQAvD_BwE

1 like

Hier nog een liefhebber van Helgray. Zeker van de frisgroene chrono :smiley:

2 likes


Een INOX…:muscle:

5 likes

Vast wel te vinden.

Ik zie ze in ieder wel voor €420 bij Bouman online met een stalen bracelet

Hier kost de Mockingbird €395 inclusief €30 verzendkosten vanuit Spanje.

Voor €25 verschil zou ik het gewoon bij Bouman in Nederland bestellen :man_shrugging:t2:

1 like



D’n deze :ok_hand:
De NY0099-81X
Zeker als je hem nog ergens voor een “normale” prijs kunt vinden.

Dit neigt toch wel naar een dresswatch toch?

4 likes

Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, die Kamasu is idd soms meer teal, soms zo donker groen dat het wel zwart lijkt.

2 likes

Ik heb deze Seiko mod die stof ligt te happen.
Dial is bijna zwart maar in de zon komt ie tot leven en komt de groene sunburst tot leven.

3 likes