Een horloge met een groene dial < 350 Euro

Ik heb net het forum beetje afgelezen naar eerdere topics over horloges met groene dials, maar niet wat ik zoek.

Ik zoek namelijk voor een maat van me een horloge met een groene dial.
Hij wilt niet meer dan 350/400 Euro hiervoor spenderen.
Hij kwam bij mij voor advies en de softie die ik ben zou het voor hem uitzoeken…

Ik ben niet zo bekend in de prijscategorie waar hij een horloge zoekt.
Na wat zoeken heb ik een paar invicta’s gezien, een orient, phoibos heeft ook een paar leuke, brunmontagne is ook een goede.

Iemand nog andere ideeen?
Hij wilt geen dress watch.

2 likes

Een SKX met SBDC077 plaat.

19 likes

Jemig, wat een plaatje. İs dit een mod of een standaard Seiko?

Groene Orient Kamasu.

5 likes

Ja die had ik inderdaad ook gezien, en heb het op het lijstje geschreven.

1 like

Heb zelf deze gehad. Mooi horloge en binnen budget:

Seiko kinetic, bij bol.com voor 211 euro.

3 likes

Ik ben zeer tevreden met deze:


1 like

https://www.amazon.nl/Zeppelin-86844-Horloge-Mannens-8684-4/dp/B07W6N96WL/ref=asc_df_B07W6N96WL/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=430536062569&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=6182062116041550914&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064985&hvtargid=pla-813881995111&psc=1

3 likes
2 likes

Volgens mij heb jij toch ook Vostoks? Bij Meranom is genoeg te krijgen, ook met groene wijzerplaat. Volgens mij red je het niet eens om daar over de € 300,- te komen met één horloge.

Staat in het blauw

2 likes

Een Seiko Presage Mockingbird :ok_hand:

51pmip-Bs0L.AC

13 likes

Als hij iets stevigs wil.

3 likes

Het is een…

Mod.

5 likes

Is dat nog te doen onder de 400??

Zeker.

Ik heb de vostoks inmiddels verkocht, maar hij heeft het zelf niet met Russische horloges op de een of ander manier. Had hem ook Meranom aangeraden en laten zien.

1 like

Zijn die presages wel te vinden onder de 400 Euro ?

1 like

Ik zou niet moeilijk doen met mods, maar 'm gewoon zeggen dat ie kan kiezen tussen een automatisch field horloge in de Seiko SNZG09:

image

Of een quartz met die Citizen Promaster Tough die @Locobono noemt.

Allebei sport/veld, goed te dragen, ijzersterk, niet duur en daadwerkelijk groen. Geen turquoise/teal (sorry @andrepost, maar Orient heeft een vreemde notie van groen)

1 like

Seiko 5 sports zijn best leuk, ook in het groen

2 likes