Kinderen dure horloges kado (of ander duur spul) doen, soort van (erf)belasting ontwijken
Nee daar heb je gelijk in , ah dat van die oliƫn is een zeer intressant punt.
Om even duidelijk te zijn het was puur hypotetisch he, ik ga nog grailās en dure horlogeās kopen dus tegen de tijd dat ik mijn kop leg mag hij over men horlogeās beslissen wat hij er mee doet. Dan zijn het zoizo veel gedragen horlogeās die ik graag heb gehad .
Het was maar gewoon een vraag en een gedachte geen doel
Danku voor de info
Het is al gezegd en ik sluit me hierbij aan: ik denk dat voor een kind een horloge dat zijn -in dit geval- vader altijd (of in ieder geval vaak) droeg voor een kind het meest kan betekenen. Dus als je iets koopt met in gedachten dit ooit door te geven, zou ik het lekker gaan dragen.
M.b.t. de aanname dat een duur horloge langer mee zou gaan of langer te servicen zou zijn dan een betaalbaarder horloge nog dit. Een Seiko 5 gaat net zolang mee als een horloge van bijvoorbeeld 10K en ook nu nog zijn Seikoās uit bijvoorbeeld de jaren '60 nog prima te services en het is nog goedkoper ook, dan bij een duur horloge. Dit komt doordat het eenvoudig is om ze te servicen en omdat er heel erg veel van gemaakt zijn en er dus heel veel onderdelen beschikbaar zijn.
Nou ja, succes en veel plezier met het overwegen, uitzoeken en dragen!
Dit idd. Nu enkel druk maken over voldoende liefde en aandacht geven. Mocht uiteindelijk het moment komen dat er afscheid genomen moet worden dan wordt mijn inziens alles waar jezelf plezier aan hebt beleefd en belangrijk voor je was ontzettend gewaardeerd. Zelfs die versleten zakdoek die je altijd bij je draagt
Ik snap je vraag, maar mijn antwoord is hetzelfde.
Draag het zelf, houd ervan, zorg ervoor en laat het dus ook geregeld onderhouden.
Zeer veel dank voor de info, je hebt me een stuk vooruit geholpen in men vraag mbt het lang meegaan .
Hey, weāre here to help!