…of een Sinn!
Top!
Haha mooie reactie; een Damasko heb ik zelf ook al!
MarkV Schreef:
Stowa, Junghans, Pellikaan - uitstekende
suggesties.
Kijk ook eens bij Archimede en misschien zelfs
DamaskoGraveren is een mooi gebaar en kost geen drol…
Groet
Mark
Stowa met zichtbodem en gegraveerde rotor.
Dan heb je alles in één keer.
Gr.
Han
Ik vind het ook een mooi gebaar… als je 25 jaar of langer voor één bedrijf werkt, dan is dat ook een deel van je leven… en dat geeft aan dat je er met plezier werkt… dat is wel belangrijk… als je dat als werkgever beloont met een mooi horloge, dan heb je daar de rest van je leven plezier van… ondanks het feit dat iedereen tegenwoordig een mobieltje heeft waar ie de tijd op kan aflezen is het horloge nog steeds een vaste metgezel aan de pols van menigeen…
een gegraveerde rotor, en een glazen achterwand… dat is wel “the shizzle” zeg maar… (tu)
Waar kan ik mijn Sollicitatie met CV naar toe sturen?..
Han R Schreef:
Stowa met zichtbodem en gegraveerde rotor.
Dan heb je alles in één keer.
Gr.
Han
+1
+1
Arie Kabaalstra Schreef:
Waar kan ik mijn Sollicitatie met CV naar toe
sturen?..
Guinand, google maar eens op owners-reviews en testen; merk is van de oude heer Sinn. Directe klant verkoop; niet inde winkel. Site ziet er niet uit; dekt de kwaliteit niet; bij testen blijft het merk Sinn steeds achter.
Natuurlijk ook mijn favoriet Mido; veel chronometers in collectie. Dichtstbijzijnde
verdeler in Aken of in Antwerpen (conceptshop)indien je een diplomaat of zeevarende officier in je netwerk hebt.
Pieter-Paul Schreef:
Guinand, google maar eens op owners-reviews en
testen; merk is van de oude heer Sinn. Directe
klant verkoop; niet inde winkel. Site ziet er niet
uit; dekt de kwaliteit niet; bij testen blijft het
merk Sinn steeds achter.
Guinand is een goed merk, maar je opmerking over de kwaliteit van Sinn slaat IMHO nergens op. Laat al die negatieve testen maar eens zien, kan ik ze met je ruilen. Krijg jij van mij positieve testen terug.
Ik denk ook dat je je medewerker(s) meer plezier doet met een mooie Certina o.d. met de naam van de zaak eringegraveerd of de naam van de medewerker met de datum wanneer hij begon… en de rest tegoed bonnen of een cheque van een reisbureau…
Het probleem is dat vele mensen niet echt het verschil “zien” of merken tussen een 500eur Certina en een 3000eur Omega.
En in dit geval geef je eigenlijk veel geld uit, terwijl dat niet nodig is.
Of koop je medewerker een mooie Certina en een weekend wellness. Of reserveer hem een tafel in een goed restaurant…
Wat ook een mogelijkheid zou zijn… stuur je secretaresse onopvallend door het bedrijf en zij zal gewoon in de loop van een gesprek de medewerkers eens aan de tand voelen wat ze liever hebben…
Wat ook kan geef ze meerdere mogeljkheden waaruit ze kunnen kiezen…
Ik zou het ook niet doen, a) omdat een mooi horloge voor veel mensen niet meer de status en uitstraling heeft die het vroeger had, b) omdat het maar net bij de smaak van de ontvanger moet passen en c) omdat in deze schrale tijden veel mensen liever een geldbedrag hebben.
Toch ben ik uit naam van alle verzamelaars ook een beetje geneigd om ja te zeggen: zijn velen van ons niet voor een luttel bedrag in het bezit gekomen van allerlei prachtige horloges in vrijwel ongedragen staat, afkomstig van mensen die ze van hun baas cadeau hebben gekregen maar ze niet durfden of wilden dragen?
Eigenbelang dus, maar toch…
Net als Marz zat ik oom aan Nomos te denken. En ze doen het vaker
http://clubnomos.de/firmenuhren.htm
En vrede niets aantrekken van de negatieve reacties. Het gaat ook dat je als bedrijf jezelf een goed gevoel geven door iets te geven.
LUWE Schreef:
Ik denk ook dat je je medewerker(s) meer plezier
doet met een mooie Certina o.d. met de naam van de
zaak eringegraveerd of de naam van de medewerker
met de datum wanneer hij begon… en de rest
tegoed bonnen of een cheque van een reisbureau…Het probleem is dat vele mensen niet echt het
verschil “zien” of merken tussen een 500eur
Certina en een 3000eur Omega.En in dit geval geef je eigenlijk veel geld uit,
terwijl dat niet nodig is.Of koop je medewerker een mooie Certina en een
weekend wellness. Of reserveer hem een tafel in
een goed restaurant…Wat ook een mogelijkheid zou zijn… stuur je
secretaresse onopvallend door het bedrijf en zij
zal gewoon in de loop van een gesprek de
medewerkers eens aan de tand voelen wat ze liever
hebben…Wat ook kan geef ze meerdere mogeljkheden waaruit
ze kunnen kiezen…
dat vind ik goeie tips. zelf heb ik de voorkeur om dingen zelf uit te kiezen. er wordt wel es gezegd dat n gegeven paard niet in de bek gekeken moet worden. dat zal ik ook niet doen. maar is t voor de ontvanger niet veel leuker om iets te krijgen wat ie leuk vind, dat iets wat jij leuk vind om te geven?
vooral ook omdat t budget zo royaal is. als t nu om enkele tientjes ging… daar kun je misschien n dinerbon of wellness dagje voor geven. dan zou ik liever voor bijv n prisma horloge gaan. of n leuke seiko bij rob.
Een baas die dankbaarheid wil uitstralen? Het moet niet gekker worden.
Toen ik 15 jaar in dienst was kreeg ik een plastieken bordje. En toen ik het jaar daarop ontslagen werd, kreeg hij het terug. :?
Maar ik vind het wel een mooi gebaar hoor. Niet iedereen is een horlogedrager en het zou zonde zijn moest je mooie cadeau ergens in een schuif belanden.
Misschien is dit iets:
Belsat Schreef:
Misschien is dit iets:
http://www.watchtime.net/stories/neue-deutsche-wel
le-5-junge-uhrenmarken/attachment/setima_chrono/
Dat lijkt mij veel te duur voor het geleverde… Ik word er absoluut niet warm van>X
Lezen is een kunst; ik heb nimmer gezegd dat testen van Sinn negatief zijn maar in vergelijkingstesten komt Guinand er net wat beter uit.
Pieter-Paul Schreef:
Lezen is een kunst; ik heb nimmer gezegd dat
testen van Sinn negatief zijn maar in
vergelijkingstesten komt Guinand er net wat beter
uit.
Waar zijn deze vergelijkingstesten te vinden?
Maar hij is wel volledig (voor en achter) te individualiseren. De Setima S III dus…
watchttime.net/heftarchiv en vervolgens in het open veld in typen “test guinand” en dan verschijnen de tests die je als PDF kunt downloaden. uiteraard kan dat ook voor Sinn of andere merken. Dit is een site voor serieuzere verslaafden:D
Veel plezier met alle heerlijks…