Een horloge zo lelijk...

Hallo HF’ers,

Regelmatig zie ik horloges op het wereld wijde web die zo afschuwlijk lelijk zijn maar die ik stiekum toch wel eens zou willen dragen.
Zoals deze van Jacob&Co.


Vind het aardig knap om bijna een geheel horloge van edelstenen te kunnen maken.

Bij welk horloge hebben jullie dit en waarom?
Ben benieuwd wat er voorbij gaat komen… :grin:

4 likes

Heb dat eigenlijk bij elke Breilting

Just f*cking with you guys…

Or am I?

6 likes

Ah het maandelijkse terugkerende onderwerp voor een nieuw topic!

9 likes

dat horloge zou ik ook enkel stiekem durven dragen. stel je voor dat iemand het zou merken… .

1 like

Bij zowat 3kwart van de duikers, die tegenwoordig op de markt gegooid worden, heb ik de kortstondige neiging om effe over mijn nek te gaan.
Het gaat niet zo zeer dan over de lelijkheid, eerder over het totale gebrek aan originaliteit qua design.

Maw. een horloge mag best “lelijk” zijn, als het design en de uitwerking ervan origineel en kwalitatief goed is, dan liever een eigenwijze creatie, dan een zoveelste copy van een copy.

2 likes

Die J&Co zal vast een interessant binnenwerk hebben🤔

1 like

Breitling maakt dan ook alleen maar horloges voor mensen met stijl.

2 likes

“bling bling stijl” :wink:

2 likes

Haha goeie.
Zelf nog onzeker over je DJ on steroids?

1 like

Kijk hier bijna dagelijks maar nog niet eerder voorbij zien komen… excusses dan. Dan mag deze gesloten worden.

Deze vind ik verschrikkelijk lelijk, maar dankzij de complicatie zou ik hem graag willen dragen.

8 likes

Yup, volmondig eens. Dan maken we het af met een ongestreken overhemd zo uit de verpakking :necktie:

On topic, de Akrivia AK-06

Ik vind het horloge niet mooi, maar ik ben een fan van Rexhep Rexhepi. Hij doet alles precies zoals hij het moet doen en is in no-time gegroeid.

6 likes

Voor een merk dat ook superstrakke horloges maakt zijn deze haast onbegrijpelijk.
Maar goed de wereld barst ook van de mensen met een overvloed aan geld en een tekort aan smaak…
image

image

3 likes

Gelukkig maar dat smaken verschillen, waardoor de wereld een stuk leuker wordt:

4 likes

Goudstalen blauwe submariner? Prachtig.

1 like

Heel wat jewels in iedere geval…

2 likes

Absoluut!

1 like