een horlogewandeling door Brussel

Kijk, en helemaal on topic een horloge in beeld. Wat willen we nog meer!

nou ik weet het wel: nog meer van dit soort topics, want hartstikke leuk :smiley:

Wat meer foto’s hadden niet misstaan :wink:
Tof!

1 like

wat een leuk verhaal. graag meer van dit soort verhalen op ons forum.

Mooie “wandeling”, @MrBie :+1:t4:

Je hebt denk ik wel de meeste

Prosper is heel nieuw,2 vestigingen op paar 100m en 12 merken dacht ik, das durven in deze tijden.

Daar hadden ze dus de Moser Streamliner en ook Czapek. Ook Zenith, omega,…

Top hoor

3 likes

Prachtig, ons Brussel kan toch zo mooi zijn

1 like

Ja, maar je moet goed zoeken en t ook WILLEN zien…

1 like

Voor mij persoonlijk het grootste verlies van de corona

“Taverne du Passage “

Onbegrijpelijk dat dit gestopt is , en het nieuwe is alles behalve het oude ……

Tof om te lezen en komt op de planning. Ik werk in Brussel maar nooit de moeite gedaan om dit uit te vlooien. Bedankt @MrBie!

Off topic, vergeet Jeanneke-Pis niet :grimacing:

Leuk stukkie, I love Brussel (nu nog meer redenen om weer eens retour te gaan, met een gevulde bankrekening…)

Dank voor alle moeite. :+1:

Mooi geschreven en toffe wandeling lijkt me. Zo kom je ook langs een groot aantal mooie gebouwen en locaties :+1:

Is deze route ook beschikbaar in GPX voor het navigatieapparaat?

Mooi uitgewerkt.

Zit/werk ook bijna dagelijks in brussel.

Bij zachtere temperaturen gaan we eens wandelen.

Bedankt voor de tip.

Leuk om te lezen Mr Bie. Nu is Brussel een aanrader geworden om te bezoeken, dank daarvoor. P.s een paar horloge foto’s tussendoor had niet misstaan

Heel leuk topic! De meeste delen van deze wandeling al meermaals gedaan maar toch een paar nieuwe adressen gespot!

Dank je wel voor de leuke en inspirerende beschrijving :ok_hand:

Leuk verhaal @MrBie, bedankt hiervoor!
Ik moet binnenkort toch maar weer eens een dagje Brussel inplannen, en deze route gaan lopen.

Leuk topic :+1:t2:. Komen allerlei herinneringen boven van mijn tijd in Brussel. Ikzelf zou ook zeker even binnen lopen bij pierre marcolini op Louisa of op de kleine Zavel. Maar dat heeft dan weer niets met horloges te maken :grimacing::sweat_smile:.

Mooi overzicht! Eentje mag er nog wel bij: Tollet, in de Kleerkopersstraat, niet ver van Grote Markt ook. Omega, Cartier, TAG, JLC, Breitling, Longines, …

2 likes

Leuke wandeltip!
Dank.

Werk ook in Brussel omgeving Brussel-Centraal en had geen idee dat er zo’n adresjes in de buurt zijn. :+1: