Een introductie

Goededag, ik ben Adriën en ik heb na een tijdje meegelezen te hebben maar eens een account aangemaakt.

Ik ben ondertussen zo’n anderhalf jaar geleden verzeild geraakt in deze hobby en bezit momenteel oa. een Hamilton Khaki, een Speedbird en een Certina Action Diver welke ik vandaag draag.

Wat meer over mijzelf; Woonachtig in Gelderland, 34 lentes jong, huisje boompje beestje met een leuke dame, een baby, twee katten en wat vissen. Horecaondernemer van beroep. Overige interesses zijn oa. koken, bourbon, speciaalbier, films en in en om het huis wat aanrommelen.

Volgende aankopen waar ik naar kijk zijn een Speedmaster Reduced (dunne pols :-)) en ik ben de laatste tijd ook erg gecharmeerd van de Blackbay 54.

42 likes

Van harte welkom op dit forum Adriën!
:hugs::pray:t3:

Een mooie collectie heb je, de rest willen we natuurlijk ook graag zien. :wink:

Welkom hier!

Welkom !!

Welkom Adriën, veel plezier hier. :+1:

Welkom hier bij HF !

Welkom bij de club :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom, Adriën! Leuk dat je actief deel gaat nemen. En foto’s worden erg gewaardeerd. Dat zal geen nieuws zijn…

Welkom en veel plezier hier.
Mooie Certina :smiley::+1:

Welkom op HF Adriën en veel plezier hier gewenst. Succes met het t.z.t. vinden van een reduced, ik zelf ook een 39 mm Speedmaster, maar dan met een Silver dial:

3 likes

Welkom bij de club Adriën.
Mooi stukken heb je verzamelt. :+1:

Welkom :+1: en succes met het zoeken naar je volgende aankopen.

Welkom hier

Welkom Adrien. Veel plezier hier.

Welkom :+1:

Alles op zijn tijd. Ik lees links en rechts veel over de hoge service kosten van een Reduced door de chronomodule dus ik wacht mijn kans af op een mooi exemplaar met recente service historie.

Die zilveren dail heeft ook zeker wat, maakt het horloge wat meer “dressy” :slight_smile:.

1 like

Welkom Adriën!

Leuke collectie heb je al!

Veel plezier hier op dit gezellige forum!

welkom-home

Welkom…:+1: