Een mooi en afwisselend horloge jaar
Inderdaad wat meer rust op het moment. De ondernemingen kwamen er wat tussendoor dus dan moet je de focus toch even verleggen. Eind dit jaar even kijken voor een mooie Longines!
Misschien dat ik ooit nog de zwarte koop, die trekt mij iets meer.
Leuk om te lezen en bekijken, zo’n overzicht!
Mooi verhaal om te lezen! Altijd wel interessant ook om ieders afgelopen jaar te zien. Zou dit voor mezelf ook eens moeten doen om zo eens stil te staan bij de zovele aankopen en verkopen die op een relatief korte periode gerealiseerd werden. Bedankt voor het delen!
Dat zijn er een hele hoop hhaha
Leuke reis! Wanneer komt je eerste vintage?!
Zit heel erg in dubio welke ik wil, wellicht een mooie Omega Constellation. Zou alleen geen idee hebben hoe dat op het moment bij mijn ‘stijl’ past. Voelt nog wat out of place
Bedankt voor het delen van je horloges. Leuk om te lezen!
Die frederique constant
Leuk jaaroverzicht, je hebt niet stilgezeten!
Aardig aan het verzamelen zo…
Mooi mooi
Leuke verzameling Wel grappig dat ik sinds een paar maanden me aan het verdiepen in horloges en beetje dezelfde modellen leuk vind.
Het eerste horloge die ik heb gekocht is een Seiko SNXS79K. Daarna een G-Shock GM2100CB-1AER. Vervolgens een Moonswatch Mercury. En heb eind augustus een Rolex Datejust 36 met Wimbledon dial besteld. Hoop dat de AD mij snel kan berichten dat die binnen is. Maar ik begrijp dat ik geduld moet hebben
Groetjes