Een jaar flipperitus.. de foto's .. 56k6 warning !

Ik wist niet dat je ook nog een Omega had. Die Santos was toch van je opa? :slight_smile:

Wel een vaker gezegd dat als ik een horloge weer snel te koop heb gezet omdat de foto’s gemaakt zijn er mensen wat raar op reageren… die snappen dat niet :slight_smile: Ook gewoon hobby. Soms wil ik een horloge gewoon graag hebben om er foto’s van te maken en dan weer door te schuiven. Zoals de IWC bijvoorbeeld. Die heb ik nooit om de pols gehad zelf :smiley:

De 1601 was prachtig. Oud beestje wel. Kwalitatief een stuk minder dan de 16013 die ik nu heb.
Maar dat is de enige die wat hartenzeer gegeven heeft. Maar ook dat is over.

Ik heb nog wel een wensenlijstje…

  • Een gouden Daydate ( liefst een 2014+ model… maar $$ )
  • Een 116234 DJ met fluted bezel en zilvere wijzerplaat.
  • Een 1675 Pepsi met matte dail

De laatste 2 lukken en komen zeker nog wel. De eerste… Hoop het :slight_smile:

Mijn hemel wat een collectie! De foto’s zijn zo mogelijk nog mooier!

Geweldige fotos en zie ik het goed rij je een Mii? :grinning:

Nee met auto’s flipper ik ook redelijk. Ik had vorig jaar een Mii… Inmiddels zijn we alweer 3 auto’s verder :slight_smile:

En nu een UP! ?

Mooie fotos

Mijn beste,

Man man man, wat een positiviteit aan horlogerie!!
Geweldig hoor!!
Met recht een lust voor het oog en een genot voor de pols. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

David
Je mag mijn horloges wel eens fotograver voor de hobby!
Zeker mijn DLC coated Speedy zou ik graag eens op de “Helden” foto hebben :wink:

Indrukwekkende lijst. Mooie horloges, vooral de Panerai en Omega’s.

Helden;
Ik heb een hobby die nog al eens wat eurootjes oplevert.
Mocht ik daarvan een Rolex willen kopen !! En dan moet je denken tussen de 4000 en 5000 euro.
Wat zou je me adviseren en waar te kopen?
Groetjes Omega’s.

@Farfal , wat voor hobby bedoel je wat ik heb geen idee waarover je het hebt ? :slight_smile:
@Tuur , hobby is hobby. En fototjes maken moet maar net uitkomen. Een leuk plekje of een goed idee kan spontaan voorkomen. Het mooie van hobby’en is dat dat dan ook zo kan. Een opdracht , zeg maar , is een ander verhaal. Ik heb niet altijd de zin, tijd , inspiratie om wat leuks te maken.

Beste gaat dat wanneer ik de spullen gewoon thuis heb en het net zo uitkomt…
Al zou het me voor de hobby best gaaf lijken om voor een of andere exclusieve juwelier huisfoto’s te maken in ruil voor wat draagtijd… Mooi deal :slight_smile:

1 like

Nu maak ik niet alleen foto’s van horloges hoor. Gewoon van vanalles. Puur hobby. Heb er nooit een cent voor betaald gekregen en ook nooit een cent voor gevraagd. Maar ik neem dan ook geen opdrachten aan of dergelijke :slight_smile: Doe het puur voor de fun.

Hier nog random berg andere foto’s :slight_smile:

Ik heb veel te veel foto’s … :smiley:

9 likes

Give us more!!!

Damn!

Super vet :+1:

Ik weet niet wat voor werk je dagelijks doet, maar met fotografie had je m.i. ook je brood wel kunnen verdienen.
Als onbetaalde hobby is het misschien wel veel leuker, dan zit er geen moet achter.

Top :ok_hand:

Behalve dat verdient dat echt geen drol

Ik ken mensen die kunstacademie hebben gedaan en de hele dag babies in een bloempot fotograferen bij de V&D om geld te verdienen

2 likes

Leuk topic en prachtige foto’s!

Ik heb een hobby die met het penseel gemaakt is.
En ik verkoop wel eens een schilderijtje zoals op de foto’s (zijn dus geen foto’s maar schilderijen).
Dat levert mij wel eens wat extra eurootjes op vandaar de vraag.
[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/05-01-2014_0013-PSD.jpg.html][/URL]

[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/05-01-2014_0030-PSD%201.jpg.html][/URL]

[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/25-06-2011_080.jpg.html][/URL]

8 likes

Prachtige foto’s, prachtige horloge’s en leuke 5 serie :wink: