Prachtig! Echt heel erg knap!
Wellicht
Maar ik vind het niet leuk om als werk te doen. Als er een moet achter zit is de lol er voor mij snel af.
Gewoon puur hobby. Voor de leut.
Vroeger wel veel gedaan met webdesign , ontwerpen en foto’s maken. Maar zodra er een opdracht was en ik was enthousiast iets aan het maken en achteraf moet ik het aan gaan passen omdat de klant het anders wilde… Toen was ik er snel van genezen… Dat zocht ik dus niet. Gewoon op mijn manier
En omdat ik zo graag alles op m’n eigen manier deed ben ik ook voor mezelf begonnen in een totaal ander beroep wat ik inmiddels al 15 jaar uitoefen ( ben 33 … ). En dat vind ik superleuk om te doen. En het verdient veel beter. En met de centen die ik over houd kan ik leuke dingen doen naar mijn eigen zin.
Beter kan ik het niet krijgen…
Mooie foto’s :thu:
Mijn horloges zijn onderweg! Ik hoor wel wanneer je zin tijd en gelegenheid hebt gehad
Wow. Da’s het betere hyper-realisme. Super!
Dank u Peter.
Dat is geschilderd? Prachtig
Geen idee waarmee ik je zou kunnen adviseren. Ik zou willen dat ik zo goed kon tekenen/schilderen…
Beste Helden;
Zo als je ziet heb ik ook geen advies nodig bij het maken van een schilderijtje.
Maar meer wat jij zou adviseren bij het kopen van een Rolex!!
vandaar mijn vraag
Ik heb een hobby die nog al eens wat eurootjes oplevert.
Mocht ik daarvan een Rolex willen kopen !! En dan moet je denken tussen de 4000 en 5000 euro.
Wat zou je me adviseren en waar te kopen?
Groetjes Omega’s.
@helden mooi jaar met horloges. Jij hebt echt een tweede talent naast brillen!
Super foto’s!!!
Phoe… Geen idee… Je kan ze overal kopen bij wijze van.
En wat je dan zou kopen is zo smaakgebonden en persoonlijk dat ik daar moeilijk iets van kan zeggen.
Een Submariner met de kop eraf is de veiligste keuze. Bevalt deze niet dan kun je hem altijd voor hetzelfde geld weer kwijt
Zo dan …
Weet niet wat ik indrukwekkender vind, de horloges of de foto’s …!
Schitterend man !
Pieter.
@omegas Het is toch geen schroevendraaier wat je wilt kopen?
Gewoon kijken wat je zelf mooi vindt tussen de 4-5K?
Ontopic; Super mooie foto’s!
Je moet een standje nemen op de rikketik met een fotohokje!
Nee schroevendraaiers heb ik al
Zoek jij nog en schilderijtje?
Heel mooi gemaakt. Het zal niet iets zijn wat ik zelf aan de muur zou ophangen, maar ik bewonder je talent en de kwaliteit die je laat zien.
Leuk schilderijtje voor in de zaak. Heb je niks met brillen?
Wauw, wat een prachtige foto’s! En wat is die Radiomir toch een schitterend horloge. Bedankt voor het delen!
Ik zou een bril voor je kunnen schilderen. (laat maar eens iets van je horen)
Ik heb wel iets met horloges!
Misschien deze iets voor je??
[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/afrika%203.jpg.html][/URL]
[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/capone%20110%20x%20140%20cm.jpg.html][/URL]
Ik heb gekwijld!
Megamooie foto’s David!
Echt top, uiteraard ook de getoonde horloges!
Groeten,
Noel.
poeh he, daar staan een paar beauty’s tussen zeg!