Ja mede forum wappies, een jaar is omgevlogen.
Ik ben alweer een jaar het forum aan het vervuilen, not. Veel gezien, nog meer geleerd. Regelmatig wat gekocht wat met horloges van doen heeft (dank voor die mogelijkheid lief forum), en af en toe wat verkocht.
Veel gelachen, soms wat geërgerd. Ja, ook ik ben niet altijd duidelijk in zinsvorming, duiding of uiting
, maar nog steeds veel plezier. En daar gaat het om.
Aan allen: dank en ik ga voor het volgende jaar dat kost niet al teveel moeite denk ik
Well done, op naar de 10.
Congrats! Op nog vele jaren…
Blijven sparen.
Van harte gefeliciteerd met dit jubileum
HF is de Plees to be
Ha die Plees, ondertussen kennen we elkaar al een beetje op het forum. Maar we gaan bijna gelijk op en ja wat je schrijft is ZO herkenbaar, maar al doende leert men toch. Heb eerst na bijna een jaar op het strafbankje gezeten maar mocht gelukkig weer terug met een andere naam en geniet net als jij nog ieder dag va het forum. Op naar 2023
Gefeliciteerd
Ga je trouwens nog trakteren?
Proficiat met je jubileum. Blijf genieten van de hobby en blijf bovenal veelvuldig posten
Ahhh koetsiekoe
Gefeliciteerd, toch fijn dat je ons na een jaar nog niet zat bent
Op naar het volgende jaar!
Net een oratie gehouden, was dat niet genoeg?
Hier ook niet gedaan bij een jaar. Wil het best inhalen, vanavond Utrecht centrum
Dan hebben van jou nog een traktatie tegoed , maar over een paar maanden kan je het natuurlijk goedmaken, ik drink Gin dus ga maar alvast inslaan
Op naar de volgende
Lekker man, nu nog even deze badge scoren en dan heb je bewijs dat je geen leven hebt
https://www.horlogeforum.nl/badges/47/toegewijde
Edit: ik zie dat je hem hebt, welkom bij de club
Moet beetje huilen, dank je wel.
En wat betekende 1j HF op gebied van je verzameling?