Een kistje

Zou ik zeker doen!
Dan ben 100% TL-3

1 like

Vreemd kistje.

Hoeveel topics kunnen we verwachten? En is er dan ook nog een bepaald soort reactie waar je op hoopt?

Kistje met erg smalle vakken IMO

Ik log maar weer uit.

Dat hoeft niet.

Maar het is ontegenzeggelijk waar dat foto’s van een hele kist horloges, en dat zie je ook in al die tranentrekkende pogingen in het “laat je hele handeltje in één foto zien” topic, enorme kutfoto’s van horloges opleveren.

Ik worstel zelf heel erg met dat formaat, want als je meer dan drie horloges hebt wordt het eigenlijk altijd naar. Zo gruwel ik ook van die get totgether foto’s waarbij zes verzamelaars 80 horloges in zo’n hooiberg dumpen, of wanneer er 20 man met de pols vooruitgestoken staan voor zo’n groepsfoto.

Maar goed, van een OCD klant met detail fetisj is dat ook te verwachten.

6 likes

4 likes

Zo iets? Dat kaarsje maakt veel goed toch? :wink:

2 likes

Exact dat. Brrrr. Helemaal die groeps-fisting. :slight_smile:

15 likes

:rofl:

1 like

Ik word helemaal naar van die ene dwarszak die net ff andersom op de foto moet. Z’n horloge zit ook verkeerd om z’n pols trouwens.

6 likes

Allemaal mee eens, maar de tafel was te klein en we moesten die blikken en glazen speciaalbier kwijt he… Prioriteiten. Vraag maar aan @Zirx

2 likes

Eerlijk zijn: dat was jij?

1 like

Hahaha, ik had precies hetzelfde.

1 like

4295580594_cacf416948

Zulke figuren heb je er altijd tussen. :wink:

4 likes

Ff denken, welke van de GTG’s met de biergoeroes kan ik me nog iets van herinneren?

Moment…
.
.
.
… er komt iets… ja er waren idd best veel horloges, veel, heel veel speciaalbier, maar we hebben ons nooit schuldig gemaakt aan kringfisten, dat weet ik zeker.
Hoopjes horloges op theedoeken wel, daar zijn we wel schuldig aan. En tennis ook

Edit; ik lees weer eens te snel… nee, ik was niet die draaipols. Ik was volgens mij niet op die GTG

4 likes

Zulke ontwerpen gaan mis in mijn hoofd, sorry

1 like

Ik ga helemaal stuk op dit topic

3 likes

Pardon?

:white_check_mark:

Je vergeet de kelder dweilen, gezwollen vingers, op je muil gaan met andermans horloge, stepjesrace, luchtbed opblazen, op reis gaan met een koelbox, de kroeg uitgestuurd worden en putjes scheppen :face_with_hand_over_mouth: onder andere

2 likes

Klopt!
Maar ook lekker bier. :grin:

1 like