En weer door in deel XI met de mooie collectiefoto’s!
Ik heb de goudkleurige Seiko toe mogen voegen afgelopen week. Seiko is zo’n veelzijdig merk en ook deze heeft een prachtige wijzerplaat. De band is net ander kleur goud, hier komt nog een mooie leren band voor. Zat te denken aan een mooie Molequin saffiano in donkerblauw
Status quo voor dit moment. De Breitling gaat waarschijnlijk weg voor een Cartier Tank en de Bausele moet nog weg voordat de VPC HW37 komt in november.
De Nijntje blijft top maar krijgt ook weinig draagtijd. We gaan het zien, de onrust is weer helemaal terug
Content met dit duo. In al zijn eenvoud is de Explorer voor mij de ultieme allrounder. Bescheiden, betrouwbaar en een feestje om de pols. De BB58 stelt nooit teleur en vind ik tot op de dag van vandaag nog altijd de mooiste hedendaagse Tudor. Toolish, maar toch ingetogen en stijlvol. Kortom, het perfecte setje voor mij.
Leuke veelzijdige collectie!
Ga je voor een stalen Cartier Tank?
Die is wel echt heel leuk! Destijds gekocht vanwege de komst vanwege een kleintje in het gezin?
Smaakvol Sebastiaan. Nog een Staudt toevoegen en klaar
Mooi, gevarieerd en smaakvol
Haha, ja ik mis wel een chrono hè? Ik heb hem omgehad afgelopen weekend. Heel gaaf horloge. Vond hem wel een tikkie groot, maar dat is misschien ook een kwestie van wennen.
Mijn portemonnee is helaas wel leeg, dus ik vrees dan een volgende aankoop lang op zich zal laten wachten.
Daarbij moet ik ook zeggen; ik heb rust. Ik ben heel tevreden met de huidige staat van de collectie en heb niet echt meer iets nodig.
Thanks
Snap ik, prachtig duo
Prachtige collectie, je weet dat ik dat vind, maar waarom niet de Omega weg voor de Cartier?
Mooie collectie hoor.
Anders doe die citizen ff mijn kant op amigo… Ik neem m over voor 2 joetjes en een biertje. Ik weet het; genereus maar zo ben ik
Ai
Lijkt wel een verrijking
Uiteraard
Lijkt zonde om nu al weg te doen.
Yep, ruildeal met een collega.
Haha nee. Helemaal voor mezelf
Bedankt! Ben er zelf ook wel blij mee
Dat is een erfstuk dus dat is echt de enige die nooit zal gaan.
Ja, is het ook. Gaan we ook niet doen denk ik, maar soms kriebelt alles en weet je niet waar je moet krabben!
Bandjes, Vulpennen …
En weten dat er volgend jaar misschien een model uitkomt die de boel compleet kan maken.
En eigenlijk, met zo’n verzameling is het leren genieten van de vangst ipv de jacht. Je hebt veel moois om naar te turen.
Vanmiddag de Tuna 300m verkocht. Dat schept ruimte voor iets nieuws in mijn collectie.
Eigenlijk zit ik te wachten tot Tudor een blauwe variant van de Pelagos 39 uitbrengt. Maar misschien ga ik al eerder voor de bijl voor een Pelagos FXD. Ik twijfel dan nog wel over blauw of zwart.
Nee jong. Duiker heb je al, Tudor ook, blauwe Tudor zelfs …
Straks heb je er van alles 3 .
Een dresser of een karakter-watch lijkt wat.
Maar ik hou van duikers… en Tudor… en blauw.
Van een dresser word ik zielsongelukkig.
Meh. Dressers zijn leuk.
Nooit behoefte om 1 vd speedies te dumpen?
Mooie collectie! die Wolf blijft