Jouw collectie op één foto deel XI

Lekkere collectie!! Volgende GTG die Nijntje graag meenemen dan kan m bepotelen :hugs:

1 like

Gewoon genieten van wat je hebt.

Dan is er nog de optie ‘Karakter’. Iets met ballen. De Tuna vulde dat gaatje.

1 like

Mooie set👌🏻

1 like

Ook maar weer eens posten. Erg blij met dit setje van 3

Op de shortlist om toe te voegen staan alleen nog modellen wat wel ff kan duren :moneybag::joy:

Zenith Shadow
Zenith Manufacture
Rolex 16600
Rolex 16750
Rolex GMT master II (zwart grijs)

Lekker genieten van wat ik heb :smiley:

75 likes

Blauw is gaaf, Bb58 er dan ook uit!

Dit en dan:

Een mooie Cartier Santos

Dankjewel! Zeer tevreden met hoe het er nu voor staat :smiling_face:

2 likes

Dragen van horloges komt en gaat voor mij ook met de seizoenen. Doe niet overhaast dingen weg, denk er goed over na, geef het wat tijd.

6 likes

Prachtig duo :+1: dat zou voor mijzelf ook de perfecte set zijn.

2 likes

Dat kan ik me voorstellen! :star_struck:

2 likes

In plaats van een Pelagos een BB58 gmt

Geeft meteen ook weer wat meer kleur

22 likes

Misschien is zo’n Longines Legend Diver wel iets voor je. Een duiker, maar toch anders.

Heb hem kort gehad. Op papier een dijk van een horloge. Om de pols vond ik hem toch meh :face_with_diagonal_mouth:

Toch een beetje teveel faux patina. Het is geen “fris” horloge door de kleurstelling. Afijn, just my 2 cents…

1 like

Zeer begrijpelijk!

1 like

De Spirit sprak mij zeer aan:

Maar de Nomos ook, ook al zijn het qua stijl twee totaal verschillende horloges. Ik heb de Nomos Club 701 gepast en bekeken; das de witte. Die heeft de mooiere, gewone arabische cijfers op de plaat, geen california cijfers. Maat was perfect.

Qua kleur wijzerplaat zou ik wel iets kleurrijkers / speelsers willen, bijv de blauw/paarse Club Campus 713.

Ik ga wel de Spirit serieus overwegen, misschien wachten met een Nomos tot volgende zomer…

6 likes

Ziet er erg goed uit ja :ok_hand:t2:.

Leuk horloge! Nog niet eerder van gehoord.

1 like

Ik vind het een mooi horloge! Veel vintage vibes, maar dat kan natuurlijk goed. :ok_hand:

Maar nog een BB erbij vind ik too much. Dat is teveel overlap met mijn BB58 blauw. Dan wil ik toch even een Pelagos. :star_struck:

1 like

Misschien de Seamaster voor een witte Speedmaster :thinking:

95 likes

Mijn huidig ‘voor mij wat aan de saaie kant’ trio

55 likes

Ik ben meer voor jouw andere idee met de Breitling :innocent:

Maar whatever, prachtige collectie :ok_hand:

2 likes

Aardige mankracht heb je daar :saluting_face:

1 like