Jouw collectie op één foto deel XIII

De discussie wordt voortgezet vanaf Jouw collectie op één foto deel XII - 4115 van Sebastiaan.

Eerdere discussies:

En weer door!

Bij mij is vandaag de Nivada F77 18kt goud uit de collectie gevlogen (helaas buiten het forum).

Nu deze 4 overgebleven in de collectie waar ik erg content mee ben

70 likes

Huidige set van vier.
Seiko, Damasko, RZE en een Omega :slight_smile:

48 likes

De quartz GS is ingeruild voor een Spring Drive GS, en er is een leuke blauwe Seiko 5 bijgekomen.

Wensen zat, maar wat precies ben ik nog niet uit. Een 14060M, een Ingenieur, een Trilogy 1957 Speedmaster, het kan nog alle kanten op.
Ook zou ik zomaar de SPB317 weer terug kunnen kopen aangezien ik die geregeld mis.

65 likes

de Omega: :melting_face:

2 likes

O.k. en wat komt er voor terug?
Dit zou toch wel een mooie aanvulling zijn en een logisch vervolg op de voorgangers?!

18 likes

De Seiko is wel los te weken. De X-33 niet :grin:

2 likes

Met de onlangs binnengekomen GP in de line-up :slightly_smiling_face:

73 likes

had geen plannen :grinning:

1 like

Niks eigenlijk. Ik wou weer terug naar 4 horloges (buiten wat side-shitters). Komende tijd hier lekker van genieten en op termijn zal de Seiko wel vervangen worden voor iets anders.

Geen Tag Heuer? :wink: mooie Omega, maar dat geld heb ik niet en ik vind bijna 40mm trouwens echt zonde voor dit horloge. Te groot, had gewoon 36mm mogen zijn

2 likes

Prachtige set! Ik zou er niks aan veranderen!

1 like

Nee?
Ik vind 4 geen fijn aantal. Weet niet waarom. 3 is o.k… 5 nog beter. Of, zoals in mijn geval 15. Heb je lekker wat keuze! :wink:

Hey, ik heb ook 2 Omega’s, hoor. Maar idd, een TAG Heuer is natuurlijk ook helemaal prima. Ik zou dan ook die Arsa verkopen. Dan nog

weg en dan een Carrera ervoor terug! Dan heb je echt een geweldig drietal! :star_struck:

2 likes

3 is te weinig voor mij. Zou het graag willen, maar ik mis dan altijd iets.

Die snap ik. Zou zeker lekker zijn, alleen dan wordt de hobby mij weer te duur. Ik wil gewoon max 4 en wat sideshitters :grimacing:.

Ik merk dat bij mij soms horloges al lang stil liggen… vind je dat niet zonde? :melting_face:

Ik ben daar wel verliefd op eigenlijk. De vintage datejust is gewoon wat ik altijd al wilde, de arsa is goud voor wat bling, hele mooie wijzerplaat, betaalbaar en chrono is een mooie complicatie. De SU is lekker zomers, leuk en wat anders dan anders. Seiko duiker is heel tof, maar ik wil nog een 4e die als GADA door kan. Modern en waterdicht. Eigenzinnig en onder 2.5k

Ik zat misschien te denken aan zoiets op termijn:

16 likes

De huidige set :ok_hand:

De Bulgari moet nog binnenkomen, maar mag er alvast bij.

65 likes

Eigenlijk een heel logische toevoeging zo in het geheel. Is deze van aluminium?

1 like

Bonte leuke bedoening. Welke brengt het meeste plezier?

1 like

Nog wensen of geeft de GP voor de komende tijd wat rust in de collectie?

1 like

Hele mooie collectie! Je ziet nu ook goed het kleurverschil van de wit-gouden Submariner naast de stalen modellen. :slight_smile:

1 like

Top, zijn er nog wensen? Of kun je met een gerust hart zeggen: “perfectie”?

Lijkt zorvuldig uitgebalanceerd.

Ik zie nog wel ruimte voor een paar upgrades maar voorlopig hoop ik het hier mee te doen.
:slightly_smiling_face:

1 like