Zie antwoord hier boven
.
Eventuele upgrades zouden kunnen zijn:
De VC Fiftysix ….
…… voor de Aqua Terra.
Of de JLC Master Control Calendar ……
…. voor de Oyster Perpetual.
Maar daar zou ik over een week zomaar anders over kunnen denken.
![]()
Zie antwoord hier boven
.
Eventuele upgrades zouden kunnen zijn:
De VC Fiftysix ….
…… voor de Aqua Terra.
Of de JLC Master Control Calendar ……
…. voor de Oyster Perpetual.
Maar daar zou ik over een week zomaar anders over kunnen denken.
![]()
Wat een gekke bezel kleur verdeling heeft deze. De scheiding tussen AM en PM is op 12.00uur en zo lijkt het alsof dit op 6 uur is. Verwarrend m.i. en daardoor nutteloos.
Los daarvan is het wel een fraai horloge ![]()
Ik zou het even zo laten.
Voorlopig is het sowieso even mooi geweest ![]()
Ja wel apart inderdaad. Dat am pm hadden ze wel weg kunnen laten. Dat is inderdaad van 12 tot 12. Dat geeft de kleurverdeljng niet aan. Optisch mooier om die natuurlijk over de 6 te verdelen (zoals standaard).
Optisch vind ik het inderdaad een tof horloge. Kleurstelling vind ik puik.
Naast wat jij noemt, is het eigenlijk ook apart dat ie geen datum heeft voor 'n GMT.
Nee, eigenlijk niet. Ik lees en hoor dat argument wel vaker. Maar weet je, ik hoef er niks voor te laten. Maar het voelt wel al een enorme luxe, dat ik zo lekker veel keuze heb, qua horloges. En juist als ik een horloge al een tijd niet meer gedragen heb, voelt het als een cadeautje en bijna als weer een nieuw horloge, wanneer ik het weer eens draag. En ik hoef daar niets voor te doen en het kost me niets. Betekent dit dan dat er nooit iets weg gaat of bijkomt? Nee, in de loop der jaren is de collectie altijd in beweging geweest. Maar de grote keuze blijft en daar ben ik helemaal content mee.
O.k., dat begrijp ik dan wel weer. Tegelijkertijd, je hebt de Nivada verkocht en met de Seiko en Arsa erbij, heb je wel weer wat (start)budget.
Ja, dat is natuurlijk wel 'n dingetje. Niemand kan natuurlijk voor jou bepalen dat er ook nog wel iets nóg mooiers is en dat je hier naartoe kunt ‘upgraden’. Alleen jij bepaalt of dit voor jou zo is en überhaubt wenselijk en haalbaar is. ![]()
Ja, dan zijn er natuurlijk een heleboel duikers die voldoen. Keuze zat!
Ja, Serica is leuk!
Nee, deze is van staal met keramische bezel. Mooie 37mm diameter, automatisch uurwerk, twaalf en een beetje millimeter dikte. Volgens mij top ![]()
Thanks! Allemaal wel, eigenlijk. Al denk ik dat ik van de Fears x Studio Underd0g wel de grootste glimlach krijg. Ook omdat mijn dochter van 3.5 jr het zo geweldig vindt dat de wijzerplaat full lume is. “Nu is hij geel en oranje en nu is hij groen, deze is magisch!”.
Vaak is het de meest recente aanwinst die wordt gedragen. Op dit moment geniet ik veel van de Breitling.
Super set! Heel erg divers. Leuk
Waar is je Cwc😉?
Die is al weer een paar maanden weg ![]()
Je hebt natuurlijk ook een hoop instappertjes.
Zonde maar mooie collectie!
Tja kan niet alles houden , ben geen verzamelaar.
Bedankt.

Wat is die middelste?
Leuk ding. Niet gek duur ook!