Jouw collectie op één foto deel XIII

Nog even en er is ook een grotere horlogedoos nodig :laughing:

29 likes

Bij twijfel de boel nog wat tijd geven. :grimacing:

Want het gaat toch een beetje alle kanten op…

1 like

Klopt een echte bang for buck.
Heb ook de stalen band met glide lock bij maar vindt een MN leuker staan.

1 like

Echt een fenomenale set! Het moet echt een feestje zijn om hier uit te kiezen :clap:

3 likes

Mooie collectie hoor :ok_hand:

1 like

Ook dit erg gaaf!

1 like

Dank je! Best blij mee, maar het is ook nooit goed genoeg… :grimacing: Gelukkig van alles te kiezen!

1 like

Mooie hobby huh :hugs:

1 like

Ik vind die echo/neutra echt heel gaaf.

Naast nog een SARB065 en SNXS79 is dit de collectie nu. Heb mega flipperitus op het moment, ben even wat plannen aan het maken. :rofl:

79 likes

Nu wil ik ook zo’n licht blauwe Seiko. Welke ref is dat??

1 like

SSC937, EU limited maar lastig te vinden op het moment.

2 likes

Sterkte he! De community is er voor je :grin: :revolving_hearts:

Edit: Heerlijke collectie! :ok_hand:

4 likes

:heart_hands:

1 like

Nu ik eindelijk een horloge doos heb (van Zara Home, iets minder van onder de indruk dan wat de Reddit hype deed geloven) de collectie er toch maar eens opzetten. De cwc g10 en hanhart pioneer krijgen nog maar weinig polstijd :grimacing:. De spb453 en de Hamilton KFA zijn nieuwere aanwinsten (beide hier op het forum gekocht) en nu de daily’s. De g shock om de automatische horloges juist te zetten (en kan nog eens dienen als vakantie horloge), deze gaat wel terug uit de doos. Als ik er dan 1 altijd om de pols heb zijn er nog 2 slots ; de wishlist voorlopig zijnde een omega seamaster 2252.50 (36mm) en een dune tudor ranger 36mm (om toch iets anders als alleen zwarte dials te hebben). Zal nog wel even duren, voorlopig geen budget voor.

Not pictured, cwc t20 (quartz w10, defect en moet die dringend binnen brengen, om nadien te verkopen) en het zwarte schaap, een seiko mod hier op het forum gekocht voor +200 eur die niet waterproof bleek en nooit kunnen binnen brengen voor een water druk test zoals de verkoper vroeg omdat ik geen horloge maker vond die wou testen zonder ook te kunnen repareren.
Les geleerd, koop geen mods ook niet hier op het forum van vertrouwde verkopers

28 likes

Mocht de Mimosa gaan #dibs, maar prachtige collectie en waarvoor flipperites ben wel benieuwd…

2 likes

Mag ie bij jou in het praatgroepje? Dan wordt het alleen maar erger :melting_face:

6 likes

Daarover gesproken… hierbij mijn huidige collectie met als laatste toevoeging de Grand Seiko SBGY007 “Omiwatari” :clap:

79 likes

Brengt de boel mooi in balans die GS.

3 likes

Mooie aanvulling op al dat sportief geweld. Heel mooie collectie! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes