Top hoor Boetje! Geniet ervan
Dankjewel! ![]()
Ongelooflijk vette set zo. ![]()
Prachtig! Proficiat met deze mooie NA!
Dat is pas een upgrade! Het wordt alleen maar beter bij jou merk ik, eerst de GS en nu deze ![]()
Geniet ervan!
Even een plaatje van de groep samen. Er gaat nog het een en ander uit om plaats te maken voor een upgrade.
Waarschijnlijk een BB58 blauw!
Welk horloge krijgt de meeste draagtijd? Killer collectie.
Het goud wat minder maar ook regelmatig. het staal wissel ik sowieso om de dag. ![]()
Gave aanwinst! ![]()
Heerlijk setje om mee te spelen!
Die Breguet ![]()
Ja heerlijk om nog even mee te rommelen zo einde weekend! Prachtige collectie.
De IWC is wel de vreemde eend in de bijt, draag je hem vaak? Of meer als dresswatch?
Thx! Ja geregeld. Vaak met oud en nieuw (als het naar het nieuwe jaar springt) en 28/29 feb. Dus met enige regelmaat
Mooi spul allemaal! En er ligt nog wat ander mooi spul buiten beeld denk ik ![]()
Af en toe eens rouleren. Als er weinig ontwikkelingen in de collectie is, is het leuk om weer iets te dragen wat je lang niet hebt gedragen. Zo ook de breguet: normaal altijd op een leren band, maar bindend op de metalen band en het is alsof ik een nieuw horloge heb gekocht! Hoe je jezelf makkelijk voor de gek kan houden: ik ben wat dat betreft net een peuter😀
Ja en soms hoef je maar een nato of een leren bandje op een horloge te doen en dan voelt het ook altijd als een nieuwe haha! Herken het gevoel ![]()
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Jouw collectie op één foto deel XII (Deel 3).