Jouw collectie op één foto deel XII

Wat ik mij afvroeg, zijn de zijkanten van die band wel nog hoog gepolijst, of ook gebrushed?

1 like

De zijkant van de kast is ook gepolijst. Ik zou de zijkant van de band gepolijst houden.

1 like

Gepolijst inderdaad. Zoals stijlicoon @Kad het ook zou willen.

2 likes

Wanneer heb je de Polar van de hand gedaan?

Weer een kwartet :four:

77 likes

day date Chopard is weer terug en nu heel even alles bij elkaar. Voorlopig deze allemaal maar eens lekker blijven dragen👌

70 likes

Mooie collectie! :ok_hand:t2:

1 like

Die Chopards zijn magnifiek!

1 like

De zwarte Longines is eruit en naast de Patek heb ik de Chopard LUC 1860/16/2 ook gevonden. Moet nog goede foto’s maken.

69 likes

Prachtige collectie :clap::ok_hand:

1 like

Prachtige stukken :star_struck:

1 like

Dankjewel. Nu voorlopig even rust en genieten van de recente aankopen.

1 like

Heb deze collectie opgebouwd gedurende de afgelopen 8-10 jaar. Zitten wat horloges bij die ik van mijn grootvader heb gekregen (Tag Heuer en de Omega Memomatic). De chopard heb ik geërfd van mijn vader. De Zenith is een handwinder, gekocht ter ere van mijn eerste promotie (en vast contract). De Omega Aqua Terra shades is gekocht ter ere van de geboorte van mijn eerste zoon. De Speedmaster ter ere van mijn recente nieuwe baan. De Cartier stond jaren op mijn wishlist en heb ik toevallig gekocht (aanbetaald in Nederland) toen ik de Himalaya aan het beklimmen was (de beginner hike haha).

Van de overige modellen zou ik er een aantal moeten verkopen, maar dat komt er steeds niet van. Je kent het wel.

Binnenkort komt er een horloge bij ter ere van de geboorte van zoon twee. Dat is nog een work in progress maar lijkt nu de Omega Planet Ocean Summer Blue of de nieuwe (groene) Breitling Superocean Heritage 40 te worden (of misssschien toch de GS UFA).

Niet afgebeeld, bedenk ik mij nu, is een gouden movado zakhorloge.

51 likes

Prachtige collectie!

1 like

Een horloge moet je dragen het zou jammer zijn om hem thuis in de kast te houden🤩

Wat een prachtig drietal ik zou ook graag een Tudor Pelagos of BB willen aanschaffen

Prachtig! Mega mooie collectie, daar wordt ik jaloers van! Geniet er van!

1 like

Wat een prachtige dag om foto’s te maken! :sun_with_face: :sunglasses:

Omdat er wat ontwikkelingen zijn geweest was er reden om weer eens een nieuwe overzichtsfoto te maken. Sinds de vorige keer heeft de GS SBGK009 de verzameling verlaten. Nieuw zijn de Zenith Chronomaster Sport en de Pilot en de Breitling Superocean Heritage.

Wat zijn de plannen? :thinking: Voorlopig helemaal niets. :wink: Maar op termijn moet er nog wel een keer een mooie GS komen met een 9SA4 of een 9SA5 uurwerk. Alleen moet daarvoor dan wel iets plaats maken. :worried:

86 likes

Das een beste collectie hoor. Kwalitatieve kwantiteit zoals dat dan heet.

6 likes

Zo dan. Hele mooie stukken met een eigen smoel.

1 like