Onze smaak ligt dicht bij elkaar, maar bij jouw is het toch net iets uitgebreider ![]()
ik nomineer de G-Shock.
Onze smaak ligt dicht bij elkaar, maar bij jouw is het toch net iets uitgebreider ![]()
ik nomineer de G-Shock.
Haha ik wilde net ‘veel en lekker’ typen. Jouw woordkeuze is mooier.
Kijk, dat is nog eens een collectie! Lekker divers en niet standaard.
Hoe bevalt de Superocean Heritage?
“Smart ass!” ![]()
Bedankt voor het meedenken! ![]()
Dat moet ik nog gaan ervaren. Heb hem nog geen twee dagen. Heb ervaring (enkele jaren geleden alweer) met de vorige generatie, met het B20 uurwerk. Dat was een heel fraai model en een hele mooie kleur wijzerplaat. Maar te groot en te dik. Met het nieuwe B31 uurwerk is deze 2 millimeter dunner en ik heb ook een kleinere maat gekozen (zij het nog steeds 42mm). Dat scheelt natuurlijk veel in draagcomfort.
Wat een collectie! ![]()
Ik word zo hebberig van dit soort foto’s ![]()
dat noem ik nu eens een collectie ![]()
Daar zit best wel wat moois tussen (en dat is nog licht uitgedrukt)! Wat een feest ‘s morgens om te kiezen ![]()
![]()
Wat een heerlijke gevarieerde collectie en met liefde, leven aangemaakt. Geniet van alle herinneringen en draag ze in gezondheid.
Wat een heerlijke collectie, wat leuk en volgens mij geen Rollie, lekker. Is dus ook niet nodig als je een (andere) smaak hebt ![]()
![]()
![]()
phoe hé, daar zitten hele mooie exemplaren tussen zeg! ![]()
(Nog steeds een …) Prachtige collectie, hoe bevalt de nieuwe Zenithy Pilot? Volgens mij heb je er een Elite 6150 of small second voor opgeofferd?
Een heel fijn horloge. Mooier afgewerkt dan de IWC Mark XX, o.a. met opgelegde indices. Iets dikker, maar daar merk ik weinig van. Extra en makkelijk wisselbaar bandje is fijn.
Die zijn al eerder ingewisseld. Ik heb hier een GS SBGK009 op ingeruild.
Knappe collectie hoor! ![]()
Leuke Speedmaster collectie!
Mooie collectie met een paar voorkeuren qua merk ![]()
Ik zie maar weinig duikers …
Wat bedoel je met ‘niet standaard’? Seiko en Rolex?
Kijk dat is een leuke set speedies.
Bam ![]()
![]()