Een kleine reparatie

:d

Leuk gedaan :)-D

En ach, je klant heeft in ieder geval geen nep Rolex o.i.d. (met vergelijkbaar uurwerk :D). Hopelijk gaat het hem wel naar meer smaken, zodat hij straks voor een beter merk gaat. Of misschien maar niet hopen, anders is hij ook verloren :wink:

Overigens kun je nog best lang plezier hebben van dit soort goedkope horloges en zeker als je het niet elke dag draagt, slijt de kast e.d. niet zo hard. En uiteraard val je er geen buil aan.

Ik heb ook enkele van die goedkope dingen. Je ziet het er wel aan af als je een beetje goed kijkt, maar het is grappig en inderdaad leuk om te oefenen met ‘sleutelen’.

Groeten,
Niels

mij lukt het repareren van zulke horloges niet, ik maak het meestal erger als het al is. maar ht zal wel aan mijn gereedschap liggen denk ik, ik zie bij jou wat dingetjes liggen die er schijnbaar voor gemaakt zijn.
ik heb alleen een voorhamer en een baco;) ik repareer daar voornamelijk neppers mee.

arie Schreef:

maar ht zal
wel aan mijn gereedschap liggen denk ik

Dat zou heel goed kunnen. M’n eerste klokje had ik met hele goedkope tools ge(de)monteerd. Met een schroefje die het uurwerk op z’n plaats houdt, deed ik er 20 minuten over. Alleen maar omdat ik em niet goed op z’n plek kon houden. Van m’n neefjes en nichtjes kreeg ik voor m’n afstuderen een beter gereedschapssetje. Toen was die klus binnen 5 minuten geklaard. :stuck_out_tongue: