Een kleurrijke aanwinst!

Voor weinig gescoord op ebay. Het horloge ziet er verrassend goed uit moet ik zeggen. Degelijk afgewerkt enzo.
Het is alleen een joekel van een klok met zn 50mm. Daar moet ik nog wel even aan wennen denk i,k maar voor de rest ben ik er best blij mee. Ook de kleur geel stoort me totaal niet. Op de foto toont deze wat donkerder dan in het echt.

hij lijkt me voor jou pols wat aan de grote kant, maar voorderest een leuke klok, trouwens is de maat van 50mm met of zonder kroon?
veel draagplezier;)

Voor het geld een super-koop (letterlijk en figuurlijk :wink: ).
Kun je je geen buil aan vallen.

Veel plezier ervan.

Groeten,
Niels

Mijn beste,

Proficiat met deze uit de kluiten gewassen Parnis.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze kordate grootheid.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Geel is zeker mooi voor een horloge.
En duidelijk istie ook ! :smiley:
Maar de maat is toch op het randje hoor.
Voor mij zou ie toch een tikkeltje te groot zijn.

Niettemin een leuke aanwinst ! Veel plezier ermee.

't Ziet er groot, maar ook vrolijk uit. Bovendien is het helemaal ‘in’, dus wat kan je gebeuren.

Veel plezier ermee,

Martin

Heel eerlijk? Ik vind 'm niet mooi. Maar dat maakt niet uit, je bent er blij mee en het is een horloge dus: gefeliciteerd met je aanwinst! (tu)

Dat is heel eerlijk, Henrik.

Ik zal iets minder eerlijk zijn. Ik vind het een “lief” horloge. (vrij naar Herman Finkers)

Ach ieder zo z’n smaak toch? Ik stoor me (nog) niet aan het formaat, maar mocht dat wel gaan gebeuren dan krijgt de Parnis gewoon wat minder draagtijd.

De maat is trouwens 50mm zonder kroon.

Kwestie van smaak. Ik vind een horloge van 50mm onmogelijk groot. Kan me ook niet voorstellen dat dat nog lekker draagt.
Maar mijn mening is niet van belang, Kier. 't Is jouw horloge en jij bent er blij mee! (tu)