Een knaller van een NA als jaarafsluiting

Proficiat!!

1 like

O gaaf! Heb je em op staal? Er is een 6138 only-topic, wellicht zien we hem daar een keer verschijnen… :wink:

2 likes

Het is idd een stalen versie. Ik ga maar eens beter snuffelen op het forum en zal binnenkort ook een paar pics plaatsen.

1 like

Gaaf, het is een beetje een Seiko Rootbeer zo… prachtige kleuren hoor. Veel draagplezier gewenst.

1 like

Ja dat is eigenlijk wel zo :+1:t2::+1:t2:

Heel mooi, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

tnx Hans!

1 like

Dit topic had ik even gemist, en toffe NA (weet niet of je m nog hebt) :rofl: maar lees ik nou goed dat jij Brabant ingeruild hebt voor Zuid-Holland :flushed:

1 like

Dank je man! Ja, ik heb beide bullheads nog (vandaag de blauwe om). En ja, als je het zo stelt heb ik brabant ingeruild voor ZH. Ik ben al jaren weg en via Delft (studie), Utrecht (liefde) uiteindelijk in De mooiste vestingstad van Nederland (mooi tussen alles in) beland.

Ouders, broertjes en zusje wonen nog in Brabant dus kom er nog vaak. Maar voor nu is het dus ‘de overkant’ (van de rivier) zoals ze hier zeggen…:sweat_smile:

4 likes

NICE! Geniet ervan!

2 likes

Haha, dank je! Dit topic is na een kleine 2 jaar weer even afgestoft door @Silvester1987 maar desalniettemin dank :pray:t2::facepunch:t2:

2 likes

Sorry :rofl: maar hé, je hebt het horloge tenminste nog… Dus even goed; geniet er van

1 like

:joy:

1 like