Een korte NA, BB58 blue

Klopt inderdaad, maar alleen op leer en nato. De variant met stalen band is een ander verhaal.

Lag er vanmiddag nog zelfs. Nieuwe Uilenburgstraat. Was er rond 14:30u. Ook de zwarte variant op stalen band lag er.

Mooi hoor, proficiat!

1 like

In dat geval is mijn informatie verouderd. Lagen er tot voor kort niet. En dan heb ik het over een week geleden.

Maar gaaf dat er meer op voorraad zijn. Begreep van Gassan dat zij niet aan lijsten doen. First come first serve. Interessant voor de geïnteresseerden.

1 like

Korte mening : mooi !

1 like

Ik denk dat je info wel klopt hoor :wink: Maar wellicht net een nieuwe lading binnengekomen. Ik spotte er ook een OP41 Turquoise. Helaas was deze al vergeven aan iemand die net iets eerder binnen was dan ik…

Jammer! Die nieuwe OP’s zijn ook gaaf.

Gefeliciteerd met deze prachtige Tudor. Als ze de sluiting in de toekomst nog even verstelbaar maken dan is hij echt helemaal af.

1 like

Schitterende allrounder en ik vind het mooi dat de kleur zich niet in 1 foto laat vangen :wink:

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

Gefeliciteerd! Echt een prachtig horloge. Van 6 dagen naar 6 maanden, dat vlot lekker! Al gok ik dat de verkopers die 6 maanden aangeven, zomaar wat roepen omdat zij ook op voorhand weinig kunnen of mogen beloven.

Congratulations with your purchase - looking good! :fire:

This is indeed quite different than my experience. Signed up for the watch at an Amsterdam AD very end of August and was told I should expect the watch within this year still. In the meantime, was able to find one in stock at S+C Maastricht which ended up buying in store :slight_smile:

I now removed myself from the list of the Amsterdam AD but understood there were 13 people in front of me at the time of ordering :grimacing:

Gefeliciteerd !
Prachtig horloge !

1 like

Van harte! Schitterend horloge. :smile: :+1:

1 like

Veel plezier met je NA! :heart_eyes:

1 like

Yes, i’ve gotten quite lucky. Heard the waiting list was huge at most dealers. Good to hear you where lucky finding 1 in stock as well.

Goed om te weten, want ik wil een NATO :rofl:

1 like

Eens. Om eerlijk te zijn hoopte ik op iets aftermarkets, maar inmiddels ben ik er helemaal aan gewend bij mijne :sunglasses:

1 like

Ik vind een aftermarket iets op de band zetten van een Tudor echt niks. Vind de clasp daar ook veel te mooi voor. Maar hij zit gelukkig prima, alleen niet Rolex of Omega goed.

1 like