Een korte NA, BB58 blue

Gisteren het altijd fijne telefoontje gehad van de AD… De BB58 in het blauw was binnen gekomen, en dat al na 6 dagen. Dit terwijl mij door vrijwel alle dealers verteld werd dat ik minimaal 6 maanden zou moeten wachten. Ik heb het geluk aan mijn zijde.

Ik vind het een spectaculair horloge, wat klasse en elegantie uitstraalt. Subtiele kwaliteit, met een goed uurwerk en mooie afwerking. Enige nadeel zit hem in de (mooie) clasp. Geen verstelmogelijkheden en maar 3 microadjustments.

Fijne avond!

62 likes

Lekker hoor.:clap:t2:

1 like

Mooie Tudor. Veel draag plezier!

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee :beers:

1 like

Prachtig… Wat een mooie blauwe tint heeft dit horloge… :star_struck:. Kon minder!

Veel plezier ervan.

1 like

Gefeliciteerd :sweat_drops:

Het lijkt alsof ze vijf verschillende blauwe 58’s hebben uitgebracht want die blauwe komt er op elke foto die ik tegenkom net anders uit :face_with_raised_eyebrow:

Ps: of iedereen zit me te fucken met filter settings :grin:

2 likes

:rofl:

Ik moet zeggen dat dit mij ook is opgevallen. De kleur verschilt echt behoorlijk per situatie en foto. De mijne zijn altijd zonder filter. Wat de rest doet blijft een vraagteken.

5 likes

Wat een schitterend horloge zeg.
Waanzinnig dat blauw!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie NA!

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd en lekker hoor al na 6 dagen, hoezo wachtlijst :+1:

1 like

Idd, heel kort!
Maar niet minder mooi😍
Schitterende Tudor, geniet ervan!:+1:

1 like

Schittered :star_struck:gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Ah… dus dat is een blauwe maandag.

Gefeliciteerd! :ok_hand:

1 like

Heel mooi! Veel plezier met dit prachtige horloge.

1 like

Ontzettend mooi.

1 like

Mooi horloge hoor.

1 like

6 dagen ipv 6 maanden?! Was er dan voor de rest geen wachtlijst? Nou ja gefeliciteerd met de prachtige aankoop. Wil er zelf ook graag eentje maar wil de aankoop eigenlijk voor een speciale gelegenheid bewaren. Ik weet alleen niet zo goed of ik mezelf nou wel of niet op de wachtlijst moet zetten als de gelegenheid pas over een half jaar is was over het algemeen gelijk is aan de wacht tijd maar toch…

Ik heb geen idee hoe het zit. Zou in ieder geval gaan voor de wachtlijst. Dit lijkt mij eerder een uitzondering.

Prachtig horloge! Ligt gewoon op voorraad bij o.a. Gassan in Amsterdam :wink:

1 like