Een laatste groet aan Saab

Het ziet ernaar uit dat nu definitief de stekker uit het automerk Saab word getrokken. GM heeft geen koper kunnen vinden. Het zou natuurlijk ook te gek zijn dat een merk als Spyker Saab zou overnemen.

Daarom nog een horlogicale laatste groet aan Saab, een merk dat ik altijd erg fraai heb gevonden.
Deze Revue Thommen herbergt het caliber Lemania 5100 (ook al ter ziele)

Het ziet ernaar uit dat nu definitief de stekker uit het automerk Saab word getrokken. GM heeft geen koper kunnen vinden.

Daarom nog een horlogicale laatste groet aan Saab, een merk dat ik altijd erg fraai heb gevonden.
Deze Revue Thommen herbergt het caliber Lemania 5100 (ook al ter ziele), en was een limited editie voor eigenaars van een Saab 95.

yep, idd erg jammer …

Eeuwig zonde!

Ik neig er steeds meer naar mijn Saab maar te bewaren…

Mooi horloge trouwens ook.

Deze staat al lange tijd te koop bij Steiner. IWC Mk XII, limited .

Bummer… Jammer dat dit karakteristieke merk gaat verdwijnen zeg! Al moet ik zeggen dat het karakteristieke er bij de laatste modellen al wel een beetje af was.

Een tevreden Saab-rijder

Mijn beste,

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Als ik kijk naar de andere opties, verpatst aan de chinezen of aan een obscuur nederlands autofabriekje. Dan lijkt dit me het mooiste einde.

Saab blijft in de lucht!!!

Hulde aan Spyker…

Mijn beste,

Ik heb het net gelezen.
Hulde aan het diplomatieke ondernemersschap.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Als eigenaar van twee oude en een nieuwe(re) Saab, ben ik natuurlijk wel extra blij. Een speciale editie van: http://www.sjoosandstrom.se/ ?

Menno

Vind het erg jammer dat dit merk gaat verdwijnen. Ze hebben in mijn beleving een paar echte klassiekers gemaakt.

Je bent niet helemaal bij de les!
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,175158,184463#msg-184463
:wink:

Mwah, ik moet het nog zien. Saab draait al bijna 20 jaar met verlies en Spyker is nog nooit winstgevend geweest.

Ik hoop echt dat het Spyker gaat lukken en saab weer op de kaart ( weg ) kan zetten.
Ben ook benieuwd wat voor modellen er uit gaan komen.

Ongelofelijk, wat die Victor Muller nu weer geflikt heeft. Alles goed en wel maar aan het eind van de rit zal er toch geld verdiend moeten worden. Over vijf jaar kijken we hierop terug en zullen we zien of Muller een nationale held is of een fantast met een vlotte babbel.

En om dat te vieren: bring on the noise!
Twee video’s van YouTube. Zet de volumeknop voluit voor het beste resultaat!