Een last minute Zwitserland NA ( bijna dan)

Mooi man. Ik ben benieuwd, het leest nu al als een spannend jongensboek.
Ik dacht laatst al, waar gaan al die horloges ineens naartoe? :thinking:
Heb laatst ook een grote schoonmaak in de doos gehouden en wat je zegt, het geeft rust. Ik heb in ieder geval nooit meer teruggekeken naar wat er eerst in zat. Maar goed, dat geldt voor alles, opruimen geeft rust.

1 like

Weer heerlijk geschreven Brodie, dat doe je elke keer weer goed. De aanleiding is natuurlijk super k*t, maar ook mooi dat het je gave dingen brengt zoals dit avontuur!

1 like

Benieuwd!
Goeie reis morgen. :+1:

1 like

Haha wat tof dat je die ook kent. Bestaat ie nog?

Wat een prachtig verhaal…:+1:. Ik wens je een hele mooie reis en heel veel plezier met het in ontvangst nemen van de nieuwe aanwinst.

1 like

Heb je mijn auto wel eens gezien :joy:. Ik krijg blaadjes op het dashboard als ik zuinig rij. Ga ik erg goed op. Blaadjes.

3 likes

Vind ik ook. Maar soms is het wel handig om het een dag te dragen en daarna te beslissen.

1 like

Overigens erg fijn alle reacties te lezen! Dank!

2 likes

Gaaf verhaal, ik ben hooked! Veilige reis morgen en benieuwd naar de foto’s!

1 like

Leuke stad dat Bazel, :innocent:
Goede reis gewenst.

1 like

Dacht even dat ik op het Driving Fun Forum zat. Was een droom gelukkig.

Fijn horloge😉

1 like

Volgens mij niet meer als Mitsubishi dealer, maar ik ben er ook al jaren niet meer (in de buurt) geweest.

1 like

Ik ga binnenkort een koekeloeren…

Prachtig verhaal! De foto’s van de DeLorean zij ook gaaf! Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten door deze NA om deze iconische vierwieler op de oprit te kunnen zetten!
Goede reis! Ik ben benieuwd!

1 like

Van harte alvast! Altijd leuk als je ergens naar toe leeft en dan ook nog zelf gaat ophalen.

Ben benieuwd.

Het zal toch niet deze zijn :grin:

2 likes

leuk verhaal en goede cliffhanger!

1 like

Hahaha, met alle respect…en eigenlijk zonder respect. Dat horloge doet mijns inziens niets ten goede van Delorean.

2 likes

Mooie intro! Pakkend, bij Netflix ga ik nu naar aflevering 2…. Ff wachten dus. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha was ook een geintje. Maar er zijn overigens best veel DeLorean horloges. Zoals die van Romain jerome.

Maar goed. We gaan het morgen zien!

Goede reis!

1 like

I know!:handshake:

1 like