Zoals de hierboven al genoemde Zenith (shadow). Stukje tekst hierbij:
“Here, the stealthy look is reproduced with an entirely matte finished titanium case. The black dial foregoes the seconds track and the date window. Paired with a black cordura effect rubber strap.”
Zou kunnen, hoewel ik bij RVS niet als eerste aan ‘matte finished titanium’ denk.
Maar mocht dit 'm zijn, hij heeft dus wel chronootjes hè, Brodie…
Goed om te horen dat je een omwenteling hebt gemaakt na die nare ziekte, zet volgens mij een boel in perspectief en het grote voordeel daarna is dat niemand meer je echt gek kan maken omdat alles daarna relatief is.
Heel erg benieuwd naar je nieuwe aanwinst waarmee je dat luister bij gaat zetten!
Laatst reed ik bij mij in de buurt over een landweggetje en kwam ik een DeLorean tegen, super grappig. Ineens nog eentje, huh? Uiteindelijk dus 15 stuks in een toertocht waaronder één rode.
Die heeft waarschijnlijk ooit een aanrijding gehad. Het grote nadeel van die blanke rvs plaat is dat je bij schade geen plamuur kunt gebruiken om het weer strak te krijgen. Na schade werden die auto’s daarom vaak gespoten
Mooi verhaal, was toevallig heel kort geleden nog in Basel. Wat een pracht horloges heb je weggegaan, die Omega’s zijn schitterend. Toch herken ik je verhaal wel, opruimen geeft overzicht en rust.
Ben je al toe aan je nieuwe foto’s van de aanwinst?
Hahaha, volgens mij was dat het plastic dekblad wat ze gewoon in de oven hebben meegebakken.
Alleen de koffie was lekker. Op het broodje zat oude warme kaas. Die ik binnen twee uur aan het Franse rioleringsstelsel heb toevertrouwd.
Dit onnasbare ensemble kocht ik in Frankrijk. €9,99 was het geloof ik. Het was mijn avondeten bij gebrek aan frietjes met schnitzel en een halve liter saus.