Een leuk alternatief voor een Uboat Left Hook 53mm

Horlogeliefhebbers, ik heb zelf weinig verstand van horloges dus daarom kom ik hier maar even om advies vragen. Ik had namelijk een Uboat Left Hook op het oog, met de zwarte band en de beige klok, de 53mm versie. Maar een verkoper raadde mij dit af omdat uboat waarschijnlijk binnenkort een keer uit Nederland zou verdwijnen, of dat het in ieder geval erg moeilijk werd mocht ik er onverhoopt toch wat mee krijgen. Nu ben ik op zoek naar een alternatief, het liefst een horloge wat een grote klok heeft (in ieder geval groter dan 45mm), een mooie wijzer plaat en een leren band, mijn budget ligt bij 400 euro, dat is het absolute maximum. Ik heb namelijk het liefst iets om de pols waarvan de mensen ook vragen van goh laat eens zien. Dus, weten jullie misschien meer alternatieven? Laat het me horen!
Bvd.
Nick Olde Keizer

Misschien een Zeno? Zie bijvoorbeeld http://www.sayin-watches.com

Overigens moet je mijns inziens denk ik niet al te zwaar tillen aan het risico dat U-Boat zou vertrekken uit Nederland.

Tauchmeister maakt ook horloges gebaseerd op de duikboot modellen. Is tevens een stuk vriendelijker in de prijs. Als je zoekt binnen dit forum zul je verschillende discussies vinden over prijs kwaliteit verhouding van de U-boat’s en tauchmeister. Gezien mijn kennis (of beter het ontbreken) van uurwerken kan ik je daar niets over vertellen. Ik kan je alleen vertellen dat mijn tauchmeister veel reacties oplevert.

MvG eric

Ik heb je een mailtje gestuurd.

gr

Ik heb al ontzettend veel reacties gehad op mijn U-Boat…de meeste waren trouwens…goh, wat groot.

Inmiddels heb ik zelf ook de uboat te pakken… een 53mm beige dial… geweldig mooie klok, ook veel reacties als wat groot… maar wel erg stijlvol natuurlijk. ben er erg gek mee,

TW-steel, is gewoon U-boat met een andere naam erop en een betere prijs

En toch heeft een Uboat iets wat 'm zo veel sexier maakt dan een TW steel horloge, maar daar blijven de meningen toch over verdeeld.

right!

jag Schreef:

right!
…vertel…

Kijk eens bij www.clockwise.nl

Ik vind het wel een heel groot klokkie, zag hem laatst bij de juwelier liggen echt mega.

Groet Peter