Een leuk filmpje (reportage) over Van der Gang

Voor de geïnteresseerden.

Op http://vk.tv/reportages staat een reportage over VdG (2 a 3 minuten). Is van 10-12-2006.

Dit is de officiële reportage website van De Volkskrant. PC en verbinding moet wel geschikt zijn voor filmpjes, ander duurt het e.e.a. wel erg lang…

Mvg,
Edwin

Bedankt voor de link. Lijkt mij wel een sympathieke baas, die Wybe. Alleen al dat je daar op werkplek mag roken spreekt mij aan ;).

Gerwin

ja, hahaha. Dat viel mij ook al op. Ik zou het zelf niet prettig vinden… maar ja, hij is de baas hè :wink:

dank voor deze link! erg leuk. wat mij opviel was het horloge met de witte wijzerplaat en de twee zwarte sub-wijzerplaten. Zou dit een nieuwe ontwikkeling zijn? Zo ja, dan kan Wybe weer zonder enig probleem 250 (of meer) horloges maken, want de witte was uitverkocht en was ook een gelimiteerde editie. Dus hij zou er niet meer van mogen maken. Slim opgelost dan.
rhv

Leuk, ik zag meer modellen dan ik dacht dat hij had…

Misschien zijn nog niet alle modellen productierijp. Ik zag ook een model met grote datumaanduiding voorbij schieten. Enfin, ik hoop in maart of zo eens langs te mogen komen in Dokkum.

Aan RHV.

Het model witte wijzerplaat, zwarte subdial is een jubileum uitgave. Heeft een zwarte band. Er worden 50 stuks geproduceerd en in 2008 uitgeleverd. Dan bestaat VdG 5 jaar namelijk.

Mvg,
Edwin