Beste allemaal - ik ben op zoek naar een horloge voor mijn zoon voor zijn 18e verjaardag. Bezel groter dan 40mm en stalen band. Bezel moet vrij simpel zijn en hij vind iets in het blauw, rood of groen wel mooi. Maximum budget is 650 Euro en het moet in nette staat verkeren en met doos, boek etc…. erbij a.u.b. Voorbeeld wat ik bedoel is Tissot Seastar, Tissot Gentlemen Powermatic, Tag Heuer. Hartelijk dank alvast
Zoek op chrono24 eens naar een Hamilton khaki Scuba?
Toffe dingetjes
Seiko Presage?
Squale 1521
Cadeau gedaan aan mijn zoon toen hij 21 werd.
Succes met je zoektocht
ik heb thuis een tissot seastar, ben hier erg tevreden over! zeker een aanrader. Heb em wel op rubbere band. Je kan ook naar een automatische tissot PRX kijken, deze zou ik wel 2e hands halen ipv direct bij tissot… zijn vaak wat goedkoper op te pikken
Leuk!
Een Seiko of Citizen, zou ik aan denken, dan.
Voor genoemd budget, zou dit dan een (semi-)vintage duikertje worden, van dit merk. Zijn heel leuke horloges en veel ‘bang for buck’. Maar zijn bijna allemaal maximaal 38mm.
Waar ik zeker ook even naar zou kijken, is een nette gebruikte Squale 1521. Zou net moeten lukken, met dit budget. Kwalitatief top, super comfortabel en allesbehalve dertien-in-een-dozijn horloges!
Tissot prx quartz
Naar mijn mening de mooiste prxWijzerplaat!
Reageert prachtig op het licht en in de zon kan goed overal bij., Zomers aan het water 25 december bij de kerstboom
Een Seiko 5 Sports is misschien wel een leuke optie voor jouw zoon! >40 mm, staal, gekleurde vezel, automaat
Longines Conquest V.H.P vind ik een mooie optie. Er zijn verschillende uitvoeringen onder de €650 te vinden.
Ik zou hem een seiko geven. Mocht het horloge virus toeslaan dan begint hij met een seiko en naar x-jaar zal het eindigen met een seiko.
Is het juiste antwoord op deze vraag niet de nieuwe Seiko Gene Kranz ondanks dat deze 2mm te kort komt? Denk dat de witte plaat zeker niet klein draagt als dat de zorg is.
op marktplaats tissot balade best watch under the 1000 dollar
Ja, de Seiko Gene Kranz is top, maar volgens mij houdt de jarige van meer kleur als ik het goed heb gelezen….
En? Hoe bevallen de selecties van de leden tot nu toe en hoe gaan de overwegingen?
Op staal wordt moeilijk voor 650,- ben ik bang
Ik heb heb een 19-jarig neefje die hier meeleest met een fraaie Seiko Presage als eerste automaat. Daarom keek ik net even wat er zoal te koop is tweedehands, maar ik zie mooie nieuwe exemplaren voor ±550 die aan jouw eisen voldoen. Vanaf zijn 18e tot na zijn 81e dragen. Leuker wordt het niet…
De Seiko Presage was hier al genoemd, maar er werd niet op gereageerd.
Ja, dat dan wel weer. Moet zeggen dat een 1521 er ook wel heel goed uitziet én heel prettig draagt op rubber. Dus dat zou ik dan zelf overwegen.
En je wil iets nieuw kopen of kan het ook 2e hands zijn?