Een meerdaagse reis door Zwitserland langs vijf uitzonderlijke maar voor velen onbekende independents.

@helaasweermijnloginvergeten gewoon uit nieuwsgierigheid, maar hoe gaat de planning van zo’n trip in z’n werk? Sturen jullie hen gewoon een mailtje met de vraag om langs te komen of hebben jullie, al dan niet via via, al eerder contact gehad?

Heel mooi!!!
Dank je :pray:t5:.

Nooit van gehoord, klinkt al een russisch virus, maar ik ben dan ook maar een simpele boerenlul met een verzameling Vinted en Rikketik opknappers :joy:

Wat een leuk verhaal van een onvergetelijke reis! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen, ik heb het met veel plezier gelezen :pray:

Wauw wat indrukwekkend. Passie en vakmanschap. Heel erg mooi om te zien

Wel het helpt dat die 3 andere personen ( 2 vrienden en 1 zeer goede vriend )mega collecties hebben waar dergelijke perfect bij passen.
Dat laat alle deuren openen.
Dus de contacten zijn er bij sommige reeds langer bij andere independents zijn de contacten er nog niet geweest maar na een mailtje waar je jezelf voorstelt en wat over je collectie spreekt ontvangen ze je met open armen.
Mijn collectie is wat mij betreft zeer mooi maar stelt absoluut niets voor in vergelijking met die 3 waarmee ik dan optrek.

4 likes

Eerlijke gezegd zitten er mooie horloges tussen :sunglasses:

Absoluut niets mis mee !!
Maar zoek wel eens Rexhep Rexhepi op ( ook zijn merk waarmee hij begin “Akrivia”.
Echt absolute top.
Onbetaalbaar maar wat maakt het uit
Als ik naar een museum ga kan ik wellicht 99% van wat er hangt ook niet betalen, maar dat is ook niet de intentie. Het eens zien en appreciëren is al een verrijking op zich.

4 likes

Dank voor het delen. Leuk en interessant om te zien en te lezen. Tikje jaloersmakend :wink:

dat zeg je nu wel maar je naam op het forum suggereert iets met korsakov :rofl:
schitterend btw wat zijn er kunstenaars…

Geweldig dat zulke lieden er zijn. Erg leuk om je verhaal te lezen.

Wat een mooie trip. Dank voor het delen! Een aantal namen kende ik, maar ook weer nieuwe gezien en natuurlijk die geweldige ateliers!

Wauw :heart_eyes:

Precies. Deel zelf ook eens wat likes uit man. :man_shrugging: :peace_symbol:

Wat een leuk verslag en top dat je het hebt gedeeld. Ben benieuwd naar de volgende reis. :grin:

Gave trip!
Dank voor het delen. Ik ben nu al benieuwd naar de volgende (horloge)reis :+1:

Wat voor merk is dat?

Leuk verslag, had van mij nog wel een langer verhaal mogen zijn. Mooi dat je op deze manier met vrienden de hobby kan delen.

Bijna allemaal horloges die mij aanspreken!
Dank voor het delen.

Lijkt mij een Ineos Grenadier.

Zeer interessant artikel