Een mod die je niet verwacht

Neem een SNA411:

Voeg toe:
Een klant met ietwat slechte ogen
Plongeurs die voor quarts gebruikt kunnen worden
Modelbouw-verf

En dan krijg je:

I like it !!

Precies wat ik verwacht had… :smiley:

Ziet er goed uit ook.

Mooie mod - zeker die rode wijzers voor het alarm. Dit stoere horloge ziet er zo nog stoerder uit.

PS - is die metalen band nou zo iel of is dat horloge zo gigantisch :slight_smile:

ik vind deze mod er erg goed uitzien(tu) super;)

Erg mooie mod!(tu)

Oogt een beetje als een lilliputter met een olifantenslurf tussen zijn benen als je het mij vraagt! :smiley:

Voor een slechtziende is het praktisch misschien wel handig, maar is het dan niet wijs om een horloge met minder drukke wijzerplaat te kiezen. Vergroot de afleesbaarheid significant!

Mmwah…

Om te beginnen vind ik horloge al niet mooi (lees te druk voor mij) en dan die wijzers erbij…

Niet miin ding zullen we maar zeggen, maar de eigenaar zal er vast blij mee zijn en daar gaat het om.

Mijn beste,

Ziet er goed uit.
Door de aangepaste wijzers wordt de leesbaarheid er duidelijker op en wordt de esthetica gerespecteerd.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Het model is sowieso niet mijn smaak (te druk), maar moet zeggen dat de afleesbaarheid er goed op vooruit gaat!

Ik sluit me aan bij mcfr. Erg druk.

Ik vind het wel wat hebben…Flightmasters zijn toch al druk van zichzelf …heb zelf de blauwe gehad…en als je al leip bent van dit soort klokken dan misstaat de mod niet…vindt de originele versie wel iets sjieker…maar de mod lekker fris…

Super geslaagde mod. vind ik .
Alleen esthetisch gezien had de uurwijzer ook iets van het rood moeten
meehebben .

De SNA411 is een prachtstuk. 10 jaar terug zou ik hier zelfs helemaal wild van geworden zijn. Nu hou het liever op iets minder drukke wijzerplaten.

Maar de SNA411 is inderdaad een vreemde keuze voor iemand met slechte ogen. De subtiele wijzigingen vind ik wel geslaagd én met een verbeterde afleesbaarheid.

't maakt em stoerder, maar ik vind het persoonlijk toch niet zo bij deze klok passen. Door z’n vele schalen en de chrono subdials, zou ik voor dunnere wijzers gaan, die het zicht op de rest zo min mogelijk blokkeert, maar nog wel duidelijk/lang genoeg zijn om de schalen duidelijk aan te wijzen.

die had ik inderdaad niet verwacht. :wink:

Maareuh, goeie mod hoor, (tu) al vind ik de wijzerplaat wel wat druk.

De Seiko vind ik ronduit schitterend, maar de mod bevalt me niet zo. Uiteraard is dat een kwestie van smaak. Ik vind deze wijzers niet zo bij dit horloge passen.

Overigens begrijp ik niet dat iemand met slechte ogen een horloge uitzoekt dat zo druk is als deze Seiko, om er dan vervolgens dikke, opvallende wijzers op te zetten. Want als hij slechte ogen heeft, kan hij niets met dit horloge.